Braga
Glad i forumet
14+6 og kjenner ingenting!! Frustrerende!!!
Uke 16 og har ikke kjent noe sånt jeg heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
14+6 og kjenner ingenting!! Frustrerende!!!
Men det er vel vanlig å gå til rundt uke 20 før man kjenner noe, hvert fall hvis man er førstegangsfødende. Jeg har vært gravid tidligere, da kjente jeg spark fra 18+0 til avbrutt svangerskap 18+2. Så jeg har visst såvidt hva jeg skal kjenne etterUke 16 og har ikke kjent noe sånt jeg heller![]()
Da vil jeg leve i troa at d er lillebøllefrø jeg kjenner <3Her var det på en måte litt samme følelse som leamus, som en muskel strammet seg. Men kjentes samtidig ikke som leamus, og hvertfall ikke luft. Var så rart, kom først noen svake dult, så er sterkere, også kjente jeg det når jeg klemte ned der. Er positiv og tenker det var bevegelse jegHar aldri kjent det før, og det var liksom et sted det er sannsynlig at babyen ligger.
Kan man selv kjenne/ mage form om man har livmora foran?Kjenner heller ikke noe. Uke 15+2 nå. Er annengangs. Første gang hadde jeg livmora foran og kjente ikke før i uke 22. Så kanskje jeg har det nå og.
Hihi, mener nok morkakaKan man selv kjenne/ mage form om man har livmora foran?

Hahaha.. Ja mente selvfølgelig morkakaHihi, mener nok morkakaJeg selv hadde skrevet livmor, mener selvfølgelig morkaka!!
![]()
Mulig detBegynner å bli veldig utålmodig etter å kjenne liv (altså mer enn noen små bobler/leamus som jeg ikke er sikker på hvor kommer fra...), særlig siden jeg kjente liv i uke 15 med førstemann. Kanskje morkaka ligger foran denne gang...
16+4 i dagMulig detHvor langt er du på vei nå?
Kan man selv kjenne/ mage form om man har livmora foran?
Haha, mener selvsagt morkaka. Må le av meg selvHihi, mener nok morkakaJeg selv hadde skrevet livmor, mener selvfølgelig morkaka!!
![]()