englemamma18
Elsker forumet
Jeg tror jeg nettopp kjente litt dulting av lille, og er såå gira. Skal jobbe til klokken 21, og dette gjorde dagen veldig mye bedre! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har slitt med mye luft i magen, men de dagene jeg er helt fin, kjenner jeg fortsatt litt "dulting". Kommer gjerne flere på samme sted før det kan jeg ikke kjenner noe igjen på en stund. Gleder meg til det ikke lenger er tvilJeg og lurer på om jeg kjenner litt enkelte dager. Men så er jeg treg i magen og har mye luft, så jeg vet sannelig ikke helt hva det er jeg kjenner![]()
Jeg tror jeg nettopp kjente litt dulting av lille, og er såå gira. Skal jobbe til klokken 21, og dette gjorde dagen veldig mye bedre!![]()
Jeg er 15+2Så gøy! Hvor langt på vei er du![]()
Veldig kjekt! Har kjent noe av det samme i dag, ikke like mye som tidligere, men samme følelseGodt mulig du kjente babyenkjekt
![]()
Men i starten er det veldig varierende fra dag til dag før de blir veldig like og kommer dagligVeldig kjekt! Har kjent noe av det samme i dag, ikke like mye som tidligere, men samme følelse![]()
Gleder meg så til det, og hvert fall til samboer får kjenneMen i starten er det veldig varierende fra dag til dag før de blir veldig like og kommer daglig![]()
Det skjønner jeg :8Gleder meg så til det, og hvert fall til samboer får kjenne![]()
Her er det akkurat som å bli poket svakt fra innsiden, føles som svake dultSåå gøyHvordan kjennes det ut? Hørt at det føles ut som luft, eller bobler?
Åå så spennende! Må kanskje kjenne litt etter snart daHer er det akkurat som å bli poket svakt fra innsiden, føles som svake dultKan kanskje minne litt om luft i magen enkelte ganger, så synes det er vanskelig å skille
![]()
Nå har jeg ikke kjent noe på noen dager, men skal være alene hele dagen uten noen planer, så jeg får vel nok av tid til å kjenne etter14+6 og kjenner ingenting!! Frustrerende!!!
Her var det på en måte litt samme følelse som leamus, som en muskel strammet seg. Men kjentes samtidig ikke som leamus, og hvertfall ikke luft. Var så rart, kom først noen svake dult, så er sterkere, også kjente jeg det når jeg klemte ned der. Er positiv og tenker det var bevegelse jegFår sånn leamus følelse på venstre side. Kjent d ei stund av og til. Aldri kjent sånn før jeg ble gravid. Kjennes heller ikke ut som luft..