Spark!

Jeg og lurer på om jeg kjenner litt enkelte dager. Men så er jeg treg i magen og har mye luft, så jeg vet sannelig ikke helt hva det er jeg kjenner :P

Jeg og lurer på om jeg kjenner litt enkelte dager. Men så er jeg treg i magen og har mye luft, så jeg vet sannelig ikke helt hva det er jeg kjenner :P
Jeg har slitt med mye luft i magen, men de dagene jeg er helt fin, kjenner jeg fortsatt litt "dulting". Kommer gjerne flere på samme sted før det kan jeg ikke kjenner noe igjen på en stund. Gleder meg til det ikke lenger er tvil :)

Godt mulig du kjente babyen :) kjekt :)

Veldig kjekt! Har kjent noe av det samme i dag, ikke like mye som tidligere, men samme følelse :)
Men i starten er det veldig varierende fra dag til dag før de blir veldig like og kommer daglig :)

Jeg er fremdeles usikker på om jeg har kjent bevegelser eller om det kommer fra magen, gleder meg til jeg kan være sikker :)

Jeg trodde jeg kjente "stryk" her for litt siden, kjente det to kvelder på rad. Men etter det har det vært helt stille, så vil tro det var noe annet, for jr sprella som bare det på ul :)

I går kveld når jeg lå i sengen kjente jeg først svak dulting på ene siden. Jeg ventet litt og så kom et sterkere dult. Jeg presset fingrene ned der jeg kjente det, og da kom det jaggu noe imot! Mulig jeg kjente det på innsiden akkurat der jeg klemte og at det bare føltes som at jeg kjente det gjennom, men for en herlig følelse. Ble stille etter dette. Nå synes jeg at jeg kan kjenne daglig bevegelse snart :D

Får sånn leamus følelse på venstre side. Kjent d ei stund av og til. Aldri kjent sånn før jeg ble gravid. Kjennes heller ikke ut som luft..

Får sånn leamus følelse på venstre side. Kjent d ei stund av og til. Aldri kjent sånn før jeg ble gravid. Kjennes heller ikke ut som luft..
Her var det på en måte litt samme følelse som leamus, som en muskel strammet seg. Men kjentes samtidig ikke som leamus, og hvertfall ikke luft. Var så rart, kom først noen svake dult, så er sterkere, også kjente jeg det når jeg klemte ned der. Er positiv og tenker det var bevegelse jeg :D Har aldri kjent det før, og det var liksom et sted det er sannsynlig at babyen ligger.

Back
Topp