Spark!

Trodde jeg kjente noe onsdag som var, men etter det, har det vært heeelt stille :( Gleder meg til å kjenne ordentlige karatespark inni der, det er noe av det beste som finnes :)

Kjenner ingenting enda, er 20+1, morkake ligger foran, så venter spent enda! som jeg har sagt til mannen, jeg tror sikkert bare jeg er sulten :p

Her er det Texas ☺☺begynte fra uke 19har faktisk fått sparket på film☺er 21 uker☺

I går kveld var det endelig et "spark" å få igjen her etter 3 stille uker! Godt å få en bekreftelse ut over at jeg av og til kjenner "press" utover.

Kjenner spark nå ❤ Ikke så behagelig når det blir nedover i underlivet akkurat... men skal ikke klage, for nå kjenner jeg også :D

18+5 ikke noe spark enda,bare kiling på innsiden av magen i ny og ne..
Morkaken ligger foran,så belager meg på å måtte vente noen uker til..

Jeg er 22+1 nå, og nå er jeg bombesikker på at jeg kjenner bevegelse i magen :D Første gang jeg kjente noe var i uke 19, men det er jo ikke så lett å vite hva man skal kjenne etter heller :P Nå føles det som smådytting innenfra, og av og til blir magen hardere på et sted enn ellers. Som om den presses utover :) De siste dagene har jeg kjent det i løpet av hele dagen, men før var det bare på morningen og kvelden.
Tror ikke at det kjennes utenpå enda, samboer klarer i alle fall ikke å kjenne noe :/

Jeg er 22+1 nå, og nå er jeg bombesikker på at jeg kjenner bevegelse i magen :D Første gang jeg kjente noe var i uke 19, men det er jo ikke så lett å vite hva man skal kjenne etter heller :P Nå føles det som smådytting innenfra, og av og til blir magen hardere på et sted enn ellers. Som om den presses utover :) De siste dagene har jeg kjent det i løpet av hele dagen, men før var det bare på morningen og kvelden.
Tror ikke at det kjennes utenpå enda, samboer klarer i alle fall ikke å kjenne noe :/
Jeg har og det med at magen blir hardere på ett sted og presses ut over, men begynner å lure på om det er kynnere:o hadde jo vært kjekt om det var Frøet, men iht Dr. Google så kan det være kynnere.

Jeg har og det med at magen blir hardere på ett sted og presses ut over, men begynner å lure på om det er kynnere:o hadde jo vært kjekt om det var Frøet, men iht Dr. Google så kan det være kynnere.
Det er nok kynnere om du kjenner en type press som varer noen sekunder. Har også det nå noen ganger til dagen :) Magen er da hardere og ømmere å ta på..

Det er nok kynnere om du kjenner en type press som varer noen sekunder. Har også det nå noen ganger til dagen :) Magen er da hardere og ømmere å ta på..
Den er hard, men ikke øm. Men, er nok kynnere tror jeg. Skal sjekke med legen (og ikke Dr. Google) når jeg skal dit på sjekk:p

Back
Topp