19+ 3 nå og kjenner masse selv om det har tatt lengre tid pga morkaken ligger foran og demper 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer plutseligTrodde jeg kjente noe onsdag som var, men etter det, har det vært heeelt stilleGleder meg til å kjenne ordentlige karatespark inni der, det er noe av det beste som finnes
![]()
Mye kiling her og, men får meg til å smile når det skjer18+5 ikke noe spark enda,bare kiling på innsiden av magen i ny og ne..
Morkaken ligger foran,så belager meg på å måtte vente noen uker til..
Jeg har og det med at magen blir hardere på ett sted og presses ut over, men begynner å lure på om det er kynnereJeg er 22+1 nå, og nå er jeg bombesikker på at jeg kjenner bevegelse i magenFørste gang jeg kjente noe var i uke 19, men det er jo ikke så lett å vite hva man skal kjenne etter heller
Nå føles det som smådytting innenfra, og av og til blir magen hardere på et sted enn ellers. Som om den presses utover
De siste dagene har jeg kjent det i løpet av hele dagen, men før var det bare på morningen og kvelden.
Tror ikke at det kjennes utenpå enda, samboer klarer i alle fall ikke å kjenne noe :/
Det er nok kynnere om du kjenner en type press som varer noen sekunder. Har også det nå noen ganger til dagenJeg har og det med at magen blir hardere på ett sted og presses ut over, men begynner å lure på om det er kynnerehadde jo vært kjekt om det var Frøet, men iht Dr. Google så kan det være kynnere.
Den er hard, men ikke øm. Men, er nok kynnere tror jeg. Skal sjekke med legen (og ikke Dr. Google) når jeg skal dit på sjekkDet er nok kynnere om du kjenner en type press som varer noen sekunder. Har også det nå noen ganger til dagenMagen er da hardere og ømmere å ta på..