SPARK!!!

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Jeg får faktisk VONDT når bebis sparker der inne.. han sparker så sinnsykt hardt! Og enda 12 uker igjen :eek: oh lord....

I tillegg kjennes det ut som at bebisen er alt for stor for magen min også, har så liten mage og babyen sparker som bare det... :P

Flere som har det sånn?? Var ikke så "ille" med storebror! :P

Jeg får faktisk VONDT når bebis sparker der inne.. han sparker så sinnsykt hardt! Og enda 12 uker igjen :eek: oh lord....

I tillegg kjennes det ut som at bebisen er alt for stor for magen min også, har så liten mage og babyen sparker som bare det... :p

Flere som har det sånn?? Var ikke så "ille" med storebror! :p

Hadde en lignende opplevelse med lillebror for en ukes tid siden. Lå i sengen å sov. Våknet av at lille bror satte i ett voldsomt spark. De brant i huden der han satte inn støtet. :P
Vesla mi hadde liten plass i magen da jeg gikk med henne.. Så stadig ut som jeg hadde en alien/anakonda i magen :P
Å da gjorde det ofte vondt.

Hadde en lignende opplevelse med lillebror for en ukes tid siden. Lå i sengen å sov. Våknet av at lille bror satte i ett voldsomt spark. De brant i huden der han satte inn støtet. :p
Vesla mi hadde liten plass i magen da jeg gikk med henne.. Så stadig ut som jeg hadde en alien/anakonda i magen :p
Å da gjorde det ofte vondt.

Ååh hehe har du hørt! :P
Ja, i hele dag har jeg fått vondt.. kjennes ut som at det svir på innsiden ja :P hehehe

Jeg har heldigvis ikke hatt direkte vondt av sparkene enda, men har ofte hatt ubehag når han sparker :p Men jeg har de siste dagene slitt med at han er svært aktiv når jeg har vært kvalm og sliter med omgangssjuka :wtf: Sorry at jeg sier det, men akkurat da synes jeg det var unødvendig å sparke så hardt og så mye :wacky:

Har vært et par ganger med frøkna her at det faktisk gjør vont... Men mest ubehagelig... Spesielt når hu trykker på ribbeina og ned i hofta på samme tid :p

Her har jeg ett punkt i "sideflesket" som er blitt skikkelig ømt, hun ynder å sparke og strekke seg ut på samme sted til stadighet. Her om kvelden var det skikkelig ille, jeg satte i et skrik av forskrekkelse og smerte i det hun bortimot stakk beina ut gjennom huden på meg :eek: Samboer kvapp også skikkelig til, han så akkurat på magen min da det skjedde :D

Her har jeg ett punkt i "sideflesket" som er blitt skikkelig ømt, hun ynder å sparke og strekke seg ut på samme sted til stadighet. Her om kvelden var det skikkelig ille, jeg satte i et skrik av forskrekkelse og smerte i det hun bortimot stakk beina ut gjennom huden på meg :eek: Samboer kvapp også skikkelig til, han så akkurat på magen min da det skjedde :D
Samme som skjedde med meg den natta.. Kjentes ut som lilleprinsen prøvde å sparke seg igjennom huden i magen :P

Hadde det sånn en kort periode jeg også, men nå er det roligere. Det blir nok mindre vondt når det blir mindre plass der inne :)

Jeg kjenner lite liv, så dere er heldige syns nå jeg...

Hadde et vondt spark her i stad. Men nedover. Føltes nesten som hun prøvde å sparke blæra ut gjennom skjeden. svei som bare det etterpå.

ja han bruker å sparke nedover også... :P
Kjennes ut som han sparker rett i blæra.. er ganske ekkelt :P

Men jeg er jo selvfølgelig veldig glad for hvert eneste spark jeg kjenner, uansett hvor vondt eller ubehagelig det er :)

ja han bruker å sparke nedover også... :P
Kjennes ut som han sparker rett i blæra.. er ganske ekkelt :P

Men jeg er jo selvfølgelig veldig glad for hvert eneste spark jeg kjenner, uansett hvor vondt eller ubehagelig det er :)
Sånn er det her og. Akkurat i blæra. Men tenker det samme som deg. Godt å kjenne liv hver dag :)

Back
Topp