Spark

Kjenner det mest ved trusekanten, morkaka demper foran. Sparkene/ slagene er ikke så harde ennå.
 
Jeg kjenner det i et U-formet område, altså på begge sidene og over skambenet. Tror ikke jeg har kjent noen spark rundt eller under navlen ennå, men siden det er på midten, er det vel vanskeligere for babyen å få beina dit.
 
Yeeeeey! Idag kjente vi masse bevegelse! Mannen ble helt forskrekket stakkar, veldig stas å endelig kjenne jenta vår :) kjente det rett ved navlen, ganske kraftig også faktisk.. Noe så merkelig og koselig :Heartpink
 
Jeg kjenner spark hele veien. Bebisen liker ikke at jeg sitter, så når jeg gjør det sparker den meg nede ved trusekanten. Om jeg ligger på sofaen med hånda til mannen på magen kommer sparkene overalt; navlen, på sidene av navlen, midt mellom navlen og skambeinet.. Er 19+1 nå, gleder meg så til pappan kan kjenne det også! :D

Har deres partner fått kjenne det enda? Hvor langt var du på vei første gang? :D
 
Kjenner så og si nesten ikke noe spark enda :/ men kommer vell :p
 
Jeg kjenner spark hele veien. Bebisen liker ikke at jeg sitter, så når jeg gjør det sparker den meg nede ved trusekanten. Om jeg ligger på sofaen med hånda til mannen på magen kommer sparkene overalt; navlen, på sidene av navlen, midt mellom navlen og skambeinet.. Er 19+1 nå, gleder meg så til pappan kan kjenne det også! :D

Har deres partner fått kjenne det enda? Hvor langt var du på vei første gang? :D
Min mann kjente spark for første gang idag, er 19+1. Har ei veldig livlig jente i magen, stas å endelig kjenne bevegelsene hennes på utsiden :)
 
Her kjente også mannen sparkene for første gang idsg :) jentespark, mente han. Hahahaha...
 
Min mann kjente spark for første gang idag, er 19+1. Har ei veldig livlig jente i magen, stas å endelig kjenne bevegelsene hennes på utsiden :)
Når er det "vanlig" å begynne å kjenne utenpå når man er førstegangs. Noen som vet?

Er 18+5 og kjenner tidvis mye fra innsiden - men spent på når vi kan forvente å kjenne det på utsiden :)
 
Det er vel i disse tider kan det se ut som. Kommer vel litt an på morkakens posisjon og øvrig "polstring" på magen.
 
Når er det "vanlig" å begynne å kjenne utenpå når man er førstegangs. Noen som vet?

Er 18+5 og kjenner tidvis mye fra innsiden - men spent på når vi kan forvente å kjenne det på utsiden :)
Jeg kjente ikke utenpå før uke 23 sist, nå i uke 21. :)
 
Jeg kjenner også enten nede eller oppe i magen. Har heller ikke kjent noe til hikke enda, men kynnere har jeg en del av. Utrolig rart at jeg kan ligge rolig å slappe av, også blir magen hard som en ball plutselig.
Akkurat samme som meg. Ligger stille på sofaen, da blir magen helt hard! Litt gøy :) ikke kjent noe tydelige spark, men kjenner noe som minner om "leamus" mellom navelen og skambeinet. Har konkludert med at det må være lille gutt som sparker litt:)
 
jeg kjente på utsiden inatt.. la mannen sin hånd også over men han sov selvsakt -.- :p
 
Back
Topp