Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjenner også enten nede eller oppe i magen. Har heller ikke kjent noe til hikke enda, men kynnere har jeg en del av. Utrolig rart at jeg kan ligge rolig å slappe av, også blir magen hard som en ball plutselig.Hvor kjenner dere mest spark? Kjenner det best rett over skambeinet. Av og til oppe ved navelen. Ikke kjent noe som kan minne om hikke enda
Har ikke så mye kynnere lengreJeg kjenner også enten nede eller oppe i magen. Har heller ikke kjent noe til hikke enda, men kynnere har jeg en del av. Utrolig rart at jeg kan ligge rolig å slappe av, også blir magen hard som en ball plutselig.
Kjenner kanskje et par dult på dagtid å mer på kveldenKjenner dere det hele tiden? Jeg kjenner ikke mye altså. Er litt ekstra polstra også kan det jo hende at hun bare er en rolig jente
♡ Venter en jente 14.februar 2015 ♡
Vanskelig å forklare hvordan det kjennes ut som. Jeg bare visste det sist. Men var ikke før seinere i svangerskapet jeg kjente det veldig. Hele magen hoppa på en måteJeg kjenner det overalt mellom navel og skamben, fra midt på til 10cm ut på hver side. Veldig aktiv krabat, ser tydelige dult her og der når jeg ligger flatt på ryggen og følger med. Hvordan kjennes hikke ut i forhold til spark?
Venstre side her ogHer sparker hun som en gal på hele venstre side så fort jeg legger meg i sengen med dyna over