Spark:)

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Det er så deilig å våkne til spark i magen:D men, jeg lurer på.. er det fler som kjenner spark flere steder samtidig? På UL fant de bare ett foster, men jeg kjenner spark hvertfall 2 steder samtidig, og det på hver sin side av magen! hvis det er tvillinger, kan den ene da ha gjemt seg så godt påUL at man rett og slett ikke ser den?? Synes det er rart, óg..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tipper den sparker med bege bena samtidig :) Eller at den strekker seg med armer og ben :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kjenner to steder samtidig nesten alltid, men som regel er sparkene tydeligere ett sted enn det andre. Tenker da at det er beina og at det andre er dytt med armene :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det aktivitet overalt i magen, men kjenner nå tydelig forskjell på armer og bein :) slag eller dytt fra armer syns enda ikke på utsiden men det gjør spark. Og innimellom så skal hodet eller rompa dyttes ut også så lett å tenke det bor en flokk inni der :D

Jeg kjenner samme styrke på sparkene, så synes bare det var litt rart:-) men har jo vært på UL så:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lille her kan godt strekke seg så jeg kjenner hodet en plass og beina en annen (tror i hvert fall det er det som skjer) :) Har også lurt noen ganger for det kan føles som det er en hel flokk der, men totalt tre ultralyder har vist "bare" en:)

Sent from my iPad using BV Forum

Har også hatt 3 UL, og alle viste ett barn, så håper ikke det er en som gjemt seg veldig :P hehe.. Får et skikkelig sjokk da, i så fall, men et koselig da :)

Back
Topp