Spark

Stjerne89

Flørter med forumet
Føles som jeg kjenner spark eller små bevegelser innimellom... Skjønner jo at det ikke kan være det da jeg kun er 7+2 og det som ligger inni meg er på størrelsen med en bønne. Så er nok bare luft eller noe... Men merker at jeg gleder meg til å begynne å kjenne spark:)

Fler som kjenner noe??

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Med de to første kjente jeg de første sparkene rundt ordinær ul mener jeg å huske. Før det er det vel ofte luft msn kjenner. Artig m spark da, jeg gleder meg til det!

Jeg gleder meg skikkelig til å kjenne liv. Håper jeg kjenner det tidlig.

Gleder meg super masse! Håper bare jeg klarer å skille mellom spark og luft:p hehe...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Spark er en fantastisk følelse.. :) Har kjent det sent med de 2 andre da morkaken har lagt foran.. sså håper på annen posisjon denne gangen så jeg kjenner d før :p

Har ikke kjent noe enda nei, er alt for tidlig. :) Kjente liv da jeg var 17 uker sist gang, så håper jeg kanskje kjenner allerede rundt uke 15 denne gangen, så om bare fem uker kanskje! :)

Vet at det ikke er spark, men føles veldig likt. Så da begynte jeg å glede meg til det:) Føler at jeg liksom ikke satt nok pris på det sist. Var liksom bare plagsomt. Egentlig hele graviditeten var. Og nyfødt tiden. Ventet bare på at han skulle bli større og kunne snakke istedenfor å bare gråte. Håper jeg klarer å slappe av mer denne gangen og nyte alt:)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Jeg er nå gravid for tredje gang og VET hvordan spark kjennes ut. Likevel har jeg kjent mange skikkelig tydelige "spark" uten å være gravid :p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Gleder meg veldig til å kjenne liv<3

Har til tider kjent spark innimellom sv.skapene også jeg, så det blir godt å kjenne skikkelig spark etterhvert :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er nå gravid for tredje gang og VET hvordan spark kjennes ut. Likevel har jeg kjent mange skikkelig tydelige "spark" uten å være gravid :p

Samme her! Masse fantomspark :P

Kjenner også spark, men har kjent dem siden før jeg ble gravid :p henger nok igjen fra forrige svangerskap ja. Men de kjennes helt ut som spark. Gleder meg til de blir virkelige :)

Har merket det jeg også uten å være gravid. Så har lurt på flere ganger om jeg hadde blitt gravid uten å vite om det :-D . Er nå gravid for andre gang og gleder meg til å bli sparket ;-)

Back
Topp