spark :)

De siste dagene har jeg ikke kjent like mye spark, blir litt bekymret noen ganger, fordi det er mindre spark nå enn for en uke siden. Før kjente jeg det rundt navlen, men nå er det bare mot blæra lizzm. Noen flere som har det slik?

Jeg kjenner godt til sparkene, og det flere ganger for dagen. 3-4 ganger har jeg tydelig sett en liten forhöyning rett ved siden av navelen. Det ser litt malplassert ut, men ufattelig artig. Det mä da vaere hodet? Jeg kjenner godt til bevegelsen den lille gutten gjör, det föles nesten ut som bobler som flyter inne i mage og treffer "mageveggen" för den snur og treffer andre siden. Noen ganger er det virkelig store bevegelser, det er nesten ufattelig at han kan röre pä seg sä mye. Men jo mer tiden gär jo mindre plass, sä ham mä vel benytte seg av sjansen (ha ha ha) :laughing005

De siste dagene har jeg ikke kjent like mye spark, blir litt bekymret noen ganger, fordi det er mindre spark nå enn for en uke siden. Før kjente jeg det rundt navlen, men nå er det bare mot blæra lizzm. Noen flere som har det slik?
Det skal vist være helt normalt, babyen kan ha lagt seg anderledes og sparker på steder der du ikke merker det så godt f.eks.

Jeg hadde det akkurat sånn. Sa det til jordmor og hun sa det var helt vanlig. Hun kjente etter hvor bebisen lå. Han lå med hodet opp mot ribbeina, litt ved sin av navelen og han sparket bare i blæra. Han ligger fortsatt der men tror han har snudd seg på en måte for nå sparker han i bikinilinja foran. Det er litt bedre for da føler jeg det mer.

Okey, da kan jeg vel ta det litt mer med ro da. ;) Men håper han finner en annen stilling snart, rimelig ubehagelig å bli sparka å dytta i blæra :p

Har det på akkurat samme måte! Lisjejenta her sparka ofte i blæra når eg sitte rett opp og ned. Veldig ubehagelig sidan i det sekundet sparket skjer, så føles det ut som at det er like før det går gale! ;)

Back
Topp