Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det skal vist være helt normalt, babyen kan ha lagt seg anderledes og sparker på steder der du ikke merker det så godt f.eks.De siste dagene har jeg ikke kjent like mye spark, blir litt bekymret noen ganger, fordi det er mindre spark nå enn for en uke siden. Før kjente jeg det rundt navlen, men nå er det bare mot blæra lizzm. Noen flere som har det slik?
Jeg hadde det akkurat sånn. Sa det til jordmor og hun sa det var helt vanlig. Hun kjente etter hvor bebisen lå. Han lå med hodet opp mot ribbeina, litt ved sin av navelen og han sparket bare i blæra. Han ligger fortsatt der men tror han har snudd seg på en måte for nå sparker han i bikinilinja foran. Det er litt bedre for da føler jeg det mer.De siste dagene har jeg ikke kjent like mye spark, blir litt bekymret noen ganger, fordi det er mindre spark nå enn for en uke siden. Før kjente jeg det rundt navlen, men nå er det bare mot blæra lizzm. Noen flere som har det slik?