Kjent spark utenpå magen i ca. 2 uker nå, men minsten stopper å sparke hver eneste gang pappan skal kjenne Føler meg veldig heldig som kjenner så mye spark og bevegelse så tidlig til å være førstegangs, hadde ikke forventet det i det hele tatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjent spark utenpå magen i ca. 2 uker nå, men minsten stopper å sparke hver eneste gang pappan skal kjenne Føler meg veldig heldig som kjenner så mye spark og bevegelse så tidlig til å være førstegangs, hadde ikke forventet det i det hele tatt
Han har fått kjent nå, men takk for tips kan godt hende det er det som skjer, han måtte ha hånda på magen i gode 10 minutter tror jegLite tips er å ikke si noe til faren når babyen sparker, men bare ta handen hans å legge den på magen din når du kjenner han/hun sparker Her funket vertfall det. Virket som gutten vår ble rolig når jeg snakket. Samboeren min måtte forsåvidt ligge med handen på magen en stund også, men plutselig ropte han bare "Oj, kjente du det??" hehe
Har selv ikke kjent noe enda 17-5 men det kommer nok