Spark utenpå magen

Kjent spark utenpå magen i ca. 2 uker nå, men minsten stopper å sparke hver eneste gang pappan skal kjenne :p Føler meg veldig heldig som kjenner så mye spark og bevegelse så tidlig til å være førstegangs, hadde ikke forventet det i det hele tatt :)

Ååh, heldigen!! :)
Jeg er 17+3 og kjenner ingenting enda, ikke på innsiden en gang.

Ååå, kjente nettopp første spark på utsiden<3
Hos legen i dag sa hun at det var en aktiv krabat da hjertelyden stadig flyttet seg. Er 18+3 i dag og kjent det innvendig i et par uker

Er 17+4 og har enda ikke kjent noe hverken innvendig eller utvendig. Håper det kommer snart :)

19 +2 i dag å kjennr masse. Full aktion nå faktisk ♡ å selvsagt på matten begynte å kjenne i uke 15 tror jeg det var :)

Hmm har de siste dagene kjent noe som ikke har vært der før. Kjennes som en litt seig boble som sprekker.. Den gir litt etter før den sprekker på en måte.. Håper det er lille bolla som gir tegn fra seg :)

Kjent spark utenpå magen i ca. 2 uker nå, men minsten stopper å sparke hver eneste gang pappan skal kjenne :p Føler meg veldig heldig som kjenner så mye spark og bevegelse så tidlig til å være førstegangs, hadde ikke forventet det i det hele tatt :)

Lite tips er å ikke si noe til faren når babyen sparker, men bare ta handen hans å legge den på magen din når du kjenner han/hun sparker :) Her funket vertfall det. Virket som gutten vår ble rolig når jeg snakket. Samboeren min måtte forsåvidt ligge med handen på magen en stund også, men plutselig ropte han bare "Oj, kjente du det??" hehe :)

Lite tips er å ikke si noe til faren når babyen sparker, men bare ta handen hans å legge den på magen din når du kjenner han/hun sparker :) Her funket vertfall det. Virket som gutten vår ble rolig når jeg snakket. Samboeren min måtte forsåvidt ligge med handen på magen en stund også, men plutselig ropte han bare "Oj, kjente du det??" hehe :)
Han har fått kjent nå, men takk for tips :D kan godt hende det er det som skjer, han måtte ha hånda på magen i gode 10 minutter tror jeg :)

Har selv ikke kjent noe enda 17-5 men det kommer nok :-)

Er også 17+5 ;) har kjent bevegelser innvendig et par tre uker nå. Innbiller meg at jeg av og til kjenner noe i håndflaten,men slår det fra meg da jeg tenker det kun er ønsketenkning :P håper også det kommer snart!

Back
Topp