Spark utenpå magen

Bolla Pinnsvin

Betatt av forumet
Noe så hærlig! Hver natt nå i 3 dager har jeg kjent spart på utsiden av magen. Samme plassen hver natt, litt på siden. Og nå fikk mannen jammen meg også kjent det! Så fantastisk!! Alt blir så mye mer virkelig:)

Ja det er så magisk<3 mannen fikk kjent det også! jeg må sitte mere i ro slik jeg får kjent flere spark fra nå av!

Så gøy :) Jeg har også kjent en stund nå. Synes det er vanskelig å kjenne andre ganger i løpet av dagen, men kjennes godt når jeg ligger på ryggen før jeg sovner. Sjeldnere at mannen kjenner ennå da. Det hjelper nok ikke på at morkaka er foran.

Her fikk mannen kjenne for første gang på fredag Selv har jeg kjent spark itenpå magen i 1,5 uker. Magisk!

Så arti at så mange gjør det samme!:) hvor langt er dere på vei? Selv er jeg inne i min 20 uke,snart halveis! Helt utrolig! Endelig begynner det å gå fortere!:)

Jeg er 18+4 og har kjent litt liv, men igår dulta det skikkelig en gang.. skvatt veldig :) håper jeg kjenner mer snart :) Oul imorgen.. veldig spent!

Så arti at så mange gjør det samme!:) hvor langt er dere på vei? Selv er jeg inne i min 20 uke,snart halveis! Helt utrolig! Endelig begynner det å gå fortere!:)
Jeg er halveis i dag :D Plutselig gikk tiden fort :) Mener jeg har kjent spark på utsiden i nesten 2 uker nå. Sukk, må begynne å skrive ned ting. Glemmer det så alt for fort!

20+0 i dag.. har kjent spark siden uke 16 ca, utenpå siden uke 18. Den siste uka har mannen og fått kjenne på karate-kidden.. blir sterkere og sterkere for hver dag.. merkelig følelse :-)

Kjenner ingen ting jeg! Verken utenpå eller inni... ;( er 17+4 i dag, skal vel begynne snart!!?

Da kommer det snart MissV, med min første kjent jeg ingenting før i uke 20, og det er helt normalt

Jeg er like langt som deg og kjenner veldig lite ennå jeg også;) ikke unormalt i det hele tatt.. Sjefen min kjente ingenting før uke 20;)
Ok det er jo litt godt å høre at man ikke er alene.. Nå som det mest sannsynlig nærmer seg, blir jeg enda mer utolmodig.. :p

Jeg er 17+0 i morgen og tror ikke jeg har følt noe enda. Jeg er også svanger for første gang, så jeg vet ikke hva jeg skal kjenne etter. Tar det rooolig og venter til uke 20. :)

Back
Topp