Bolla Pinnsvin
Betatt av forumet
Noe så hærlig! Hver natt nå i 3 dager har jeg kjent spart på utsiden av magen. Samme plassen hver natt, litt på siden. Og nå fikk mannen jammen meg også kjent det! Så fantastisk!! Alt blir så mye mer virkelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er halveis i dag Plutselig gikk tiden fort Mener jeg har kjent spark på utsiden i nesten 2 uker nå. Sukk, må begynne å skrive ned ting. Glemmer det så alt for fort!Så arti at så mange gjør det samme! hvor langt er dere på vei? Selv er jeg inne i min 20 uke,snart halveis! Helt utrolig! Endelig begynner det å gå fortere!
Er du førstegangs?Kjenner ingen ting jeg! Verken utenpå eller inni... ;( er 17+4 i dag, skal vel begynne snart!!?
Da tar det gjerne lengre tid, men det er sikkert ikke lenge til du får kjenne litt fra den lilleJa..
Jeg er like langt som deg og kjenner veldig lite ennå jeg også ikke unormalt i det hele tatt.. Sjefen min kjente ingenting før uke 20Kjenner ingen ting jeg! Verken utenpå eller inni... ;( er 17+4 i dag, skal vel begynne snart!!?
Ok det er jo litt godt å høre at man ikke er alene.. Nå som det mest sannsynlig nærmer seg, blir jeg enda mer utolmodig..Jeg er like langt som deg og kjenner veldig lite ennå jeg også ikke unormalt i det hele tatt.. Sjefen min kjente ingenting før uke 20