Spark på utsiden

Ensiste

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Har kjent bevegelse siden uke 14(er,18+3 i dag), begynte med kribling og etterhvert små dult. I går kveld når jeg lå i sengen å skulle sove kjente jeg endelig spark på utsiden også. Har gledet meg sånn til dette, har savnet det sånn siden sist svangerskap.

Flere som har kjent på utsiden?

Jeg er 18+1, om jeg legger godviljen til tror jeg at jeg har kjent noen dult haha
Så er vel en stund til jeg opplever hva du gjør :p

Både jeg og mannen kjenner små spark fra utsiden nå:) Stor stas! 18+6 i dag:)

Ja, kjenner også på utsiden innimellom. 19+1 i dag!

Har kjent bevegelse siden uke 14(er,18+3 i dag), begynte med kribling og etterhvert små dult. I går kveld når jeg lå i sengen å skulle sove kjente jeg endelig spark på utsiden også. Har gledet meg sånn til dette, har savnet det sånn siden sist svangerskap.

Flere som har kjent på utsiden?
Jeg er 18 + 4 og kan av og til kjenne spark på utsiden :-D
Utrolig herlig følelse! Nå gleder mannen seg bare til han endelig få kjenne sparka <3

Jeg kjenner mye liv inni, men kjenner ikke utpå enda. Morkaken min ligger foran og demper litt. Gleder meg til å kjenne å se utpå - det er så koselig :D er 19+4 i dag :)

Bare på innsiden ennå, har prøvd å kjenne etter når mini holder på som verst, men ingenting :-)

Kjenner ingenting på utsiden...såvidt jeg kjenner små dult på innsiden. Har morkaka på fremsiden, så baby sparker i den, så jeg kjenner mindre bevegelser.. Gleder meg til mye liv å røkelse! Er 18+4 idag.

Ja, kjenner masse spark. Her har både mann, barn og bestemor fått kjenne sparkene utenpå. Er 19 uker nå og har kjent utvendig spark i ca 2 uker. Veldig koselig

Jeg kjente spark på utsiden samme eller neste dag etter at jeg begynte å kjenne dem på innsiden. Men kjenner det omtrent aldri, mest på innsiden. (16+4 idag)

Både jeg og mannen har kjent det fra utsiden nå. Når jeg var på UL kjente jeg samme dult fra innsiden, og kunne tydelig se at baby sparket akkurat da. Så koselig å se at det jeg har kjent har vært reelt <3

Jeg er tredjegangs og denne gangen kjente jeg det på utsiden før jeg kjente det på innsiden! Da var jeg 15+ noe. Bå er jeg 18+4 og kjenner spark og bevegelser både fra utsiden og innsiden hver dag. 4-åringen og mannen har også kjent spark utenpå magen. Kjempekoselig!

Jeg kjente spark utenpå 1 gang i uke 19, men da misset pappaen det, og har må siste tiden ventet på at han endelig skal kjenne, og idag kjente han et svakt dult. Er 20+3, førstegang :)
Vært masse liv og røre innvendig fra uke 17 <3

Kjente også de første kriblingene i uke 14. Og små dult i uke 16. Nå er jeg i uke 19 og har kjent et dult/spark på utsiden. Er jo så stas!!

Nå kjenner jeg tydelig utpå også, har kjent inni flere uker nå. I går kjente pappaen også sparkene utpå magen, så koselig :)

Back
Topp