Spark på utsiden

Er 16+6 i dag og ved det rene, skjære lykketreff lå jeg på ryggen med hånda på magen i det ungen bestemte seg for at det var passende å flytte seg fra høyre til venstre. Kjente det godt på utsiden og skvatt en meter opp i været tror jeg :p Blir nok en stund til jeg får kjenne sånn bevegelse på utsiden igjen, men var morsomt å oppleve det en gang så tidlig :D

Herregud!! Nå tror jeg jammen meg det skjedde!!
Synes magen var litt "urolig", så jeg la fra meg strikketøyet og plasserte hånda på magen. Og helt ut av det blå kom det et dult!! Vet ikke hvor mange timer den hånda har kjent på magen de siste ukene, men det er mange! Første gang jeg kjenner et sånn dult på utsiden :-)
Håper sånn at det var lillegullet ❤❤

Åå så morro da! Blir mer virkelig når man kjenner liv og når man kommunisere litt gjennom små dult og dytt:)

Har den siste uken begynt å kjenne tydelige spark, og i natt kjente både jeg og mannen spark på utsiden :-) 21+6 ❤

21+4, og kjenner spark utenpå innimellom, men ikke hver dag. Mannen har kjent det noen ganger.

Er førstegangsgravid og kjente allerede et kraftig spark i slutten av uke 17 :) Nå kjenner jeg liv hver dag, og ikke lenger bare når jeg slapper av :D Er 20+1 nå

Er også førstegangs :) tror jeg har kjent innvendig..er 16+5 i dag det er så vanskelig å kjenne innvendig synes jeg og ikke forveksle med luft :p er det lettere å kjenne utvendig dere?

Herregud!! Nå tror jeg jammen meg det skjedde!!
Synes magen var litt "urolig", så jeg la fra meg strikketøyet og plasserte hånda på magen. Og helt ut av det blå kom det et dult!! Vet ikke hvor mange timer den hånda har kjent på magen de siste ukene, men det er mange! Første gang jeg kjenner et sånn dult på utsiden :)
Håper sånn at det var lillegullet ❤❤

Å så morro da! Det føles jo helt fantastisk! :)

Er også førstegangs :) tror jeg har kjent innvendig..er 16+5 i dag det er så vanskelig å kjenne innvendig synes jeg og ikke forveksle med luft :p er det lettere å kjenne utvendig dere?
Syntes det er vanskelig å definere innvendig, ja, men utvendig er jeg ikke i tvil :)

Vanskelig å kjenne innvendig, men her ligger lillebror ofte med ryggen vendt mot min mage når jeg skal legge meg på kvelden, så da ligger han heelt under huden, så kjenner godt selve kroppen/ryggen hans fra utsiden! :D veldig spesielt egentlig, storesøster så aldri slik så tidlig (17+5), så det jeg kjenner nå minner meg om da storesøster var større og ikke hadde så god plass i magen :D

Mannen kjente tydelig spark i går. :-) jeg har ikke kjent det på utsiden ennå, innvendig kjenner jeg det godt.

Back
Topp