Spark og morkake spørsmål :D

Er føestegangs og har morkaken foran. Begynte å kjenne liv uke 19:) men bare som små dult og som en liten fisk som svømmer rundt i magen, på kvelden når jeg slapper av er det lettest å kjenne
Håper jeg kjenne i uke 19 også:) er 17+2

Håper jeg kjenne i uke 19 også:) er 17+2

Jeg kjenner det best når jeg er på jobb og sitter lent forover, eller når jeg ligger halveis på magen, sånn at det kommer ett press på magen. Min ligger tydligvis på høyresiden, for jeg kjenner det når jeg ligger å presser høyresiden mot madrassen;) Ett tips bare, om du er utålmodig. Hjelper å spise noe søtt først, type sjokolade eller noe, da blir det som regel fart i sakene, hehe.

Jeg kjenner det best når jeg er på jobb og sitter lent forover, eller når jeg ligger halveis på magen, sånn at det kommer ett press på magen. Min ligger tydligvis på høyresiden, for jeg kjenner det når jeg ligger å presser høyresiden mot madrassen;) Ett tips bare, om du er utålmodig. Hjelper å spise noe søtt først, type sjokolade eller noe, da blir det som regel fart i sakene, hehe.
Takk for tips:D len er fortsatt bare 17 uker men blir nervøs når andre kjenner i uke 14 haha

Jeg har morkaka liggende litt oppe foran, den har dratt seg oppover i siste i følge ultralyd 20+2... Etter oul har jeg kjent mer og mer, og de siste dagene er det ordentlige dult og jeg kommuniserer ved og stryke meg nederst på magen, og han sparker tilbake ❤️ i natt 21+1 holdt vi på ca 20 minutter, så nå er det vanvittig koselig og gå gravid med lille-gutt ❤️ Så om 3-4 uker til så tenker jeg du kjenner litt mer! Gled deg for det er helt fantastisk ❤️;)

Jeg er førstegangsgravid og har morkaka foran.. Er 20+3 idag, men jeg har ikke kjent noe enda! Venter og venter.. Har hatt noe kiling i huden og noe som kan minne om rumling, men aner ikke om det er babyen eller bare en urolig mage! Hehee...

Kjenner vel noe snart! Har hørt at man burde kjenne noe innen uke 24! Skal på ny ultralyd igjen i uke 23.. Så håper på å ha kjent noe innen da!

Jeg har hatt morkake på fremre vegg 2 ganger, begge gangene kjente jeg bevegelse rundt 16-17 uker, men det er nok fordi jeg vet hva jeg skal kjenne etter. Hadde jeg ikke visst det, hadde jeg nok ikke merket det før en god del senere. =)

Jeg er 20+4 og har først kjent skikkelig liv de siste dagene :) Hadde morkaken fremme forrige gang også, da var jeg førstegangs og kjente nada før rundt 23/24 <3

Jeg er 3. gangs gravid og har morkaka foran og begynte ikke og kjenne ordentlige dult før midten av uke 20... Dvs jeg har kjent han 1 ukes tid nå, og det er helt fantastisk følelse, så gled deg ;)

Back
Topp