Spark og morkake spørsmål :D

UngeSpire

gravid, septemberspire <3
dere som har hatt morkake litt foran, fremre vegg(?) husker ikke helt hva ultralyd dama sa. Hvor langt tid tok det før du kjente spark?:)

Er 17+1 og har ikke merket noe til alle dyltene, at barnet snurrer seg rundt osv som alle snakker om. Tar det lengr tid hvis morkaka er pp fremre vegg(?)

Er førstegangs:)

Jeg hadde det sist, merket ikke noe skikkelig før i uke 22-23, nå har jeg den delvis foran på høyre side, kjenner bare innimellom noe på venstre side og opp mot navelen baby ligger selvfølgelig mest på høyre siden :( men jordmor sa at jeg kjenner tidligere denne gangen fordi jeg vet hva jeg skal kjenne etter, 19+3 i dag :)

Jeg hadde det sist, merket ikke noe skikkelig før i uke 22-23, nå har jeg den delvis foran på høyre side, kjenner bare innimellom noe på venstre side og opp mot navelen baby ligger selvfølgelig mest på høyre siden :( men jordmor sa at jeg kjenner tidligere denne gangen fordi jeg vet hva jeg skal kjenne etter, 19+3 i dag :)
Oi så sent :o. Håper jeg merker før det, selvom jeg vet alt er i orden :) tror det er en herlig følelse!

Jeg har begynt å merke det nå de siste 1-2 ukene, er 18 uker idag. Jeg kjente det i uke 12 med andremann så kjenner at det har stresset meg litt denne gangen. Gleder meg til å kjenne det godt og ikke måtte skikkelig kjenne etter som jeg gjør nå..

Jeg har morkaken foran, og begynte å kjenne svaaaaake bevegelser fra jeg var 17 uker ca, kun på den ene siden. Men det var såpass svakt at det bare kjentes når jeg lå helt i ro. Først nå (er ca 20 uker) begynner bevegelsene å bli tydeligere, men de er fortsatt ikke veldig sterke, og fortsatt bare på den ene siden. Kjenner fortsatt lite når jeg ikke ligger helt i ro. Det eneste jeg kjenner godt er hvis han dytter hele seg inn i venstre side av livmoren, kjennes nesten ut som om han stanger :P

Venter nå mitt 3 barn, og første gang jeg har morkaken foran. Begynte så vidt å kjenne små bevegelser i uke 14, og for 2 uker siden kjente jeg 2 spark ned mot bekkenet. Er nå 19+1 og kjenner litt bedre nå når den beveger seg, men ikke hver dag :/

Er førstegangs, har morkaka foran. Har kjent "romstering" en stund nå, og et par spark, men da ut på siden. Er 20+1 i dag.

Jeg er i uke 19 i dag, og har morkaken foran. Kjenner ingen ting enda. Skal på OUL onsdag, gleder meg til det :)

Jeg har morkaken på framre vegg denne gangen, har hatt bak med de to forrige barna. Kjente liv fra uke 15 nå, men bare helt ute i den ene siden, ikke foran i magen. Nå i uke 19 kjenner jeg over hele magen, men det kjennes mye svakere ut foran enn det gjør i sidene. Regner med at det er morkaken som polstrer der. :)

Jeg har morkaka forran. Begynte å kjenne spark innvendig i uke 16 og utvendig i uke 17 ca :) kjenner daglig nå, men ikke halvparten så mye som sist, når morkaka lå bak. Er 20 +1 i dag

Har morkaken foran både nå (andre) og i min første graviditet. Forrige gang kjente jeg noe rundt uke 21. Denne gangen startet det i uke 18 :-)

Jeg tror morkaka mi må ligge foran. Er 17 i morgen å såvidt kjent litt kiling i magen et par ganger. Er andregangs å sist kjente jeg kiling osv fra uke 15. Har hørt at når man et andregangs kjenner man ting tidligere, men dette er jo ikke gøy engang. :p

Jeg har også morkaken foran kjenner at babyen flytter på seg og små dult.. Men det er så svakt .. Gleder meg til jeg kjenner det mer ordentlig :) er 2 gangs og 18 uker ..

Første svangerskap kjente jeg det ikke før i uke 23-25.
Uke 18 denne gangen, men usikker på hvor morkaken er

Jeg har begynt å merke det nå de siste 1-2 ukene, er 18 uker idag. Jeg kjente det i uke 12 med andremann så kjenner at det har stresset meg litt denne gangen. Gleder meg til å kjenne det godt og ikke måtte skikkelig kjenne etter som jeg gjør nå..
Gleder meg jeg og. Kjedelig å vente :(

Jeg har morkaken foran, og begynte å kjenne svaaaaake bevegelser fra jeg var 17 uker ca, kun på den ene siden. Men det var såpass svakt at det bare kjentes når jeg lå helt i ro. Først nå (er ca 20 uker) begynner bevegelsene å bli tydeligere, men de er fortsatt ikke veldig sterke, og fortsatt bare på den ene siden. Kjenner fortsatt lite når jeg ikke ligger helt i ro. Det eneste jeg kjenner godt er hvis han dytter hele seg inn i venstre side av livmoren, kjennes nesten ut som om han stanger :p
Er 17+1 men merker absolutt ingen ting :p kjedelig. Kjedelig at morkaken stopper opp, vil jo bare kjenne spark fra gutten vår :)

Venter nå mitt 3 barn, og første gang jeg har morkaken foran. Begynte så vidt å kjenne små bevegelser i uke 14, og for 2 uker siden kjente jeg 2 spark ned mot bekkenet. Er nå 19+1 og kjenner litt bedre nå når den beveger seg, men ikke hver dag :/
Venter fortsatt jeg. Hehe.

Er førstegangs, har morkaka foran. Har kjent "romstering" en stund nå, og et par spark, men da ut på siden. Er 20+1 i dag.
Har ikke kjent romstrering heller jeg. Men er vel normalt? Kjenner du fortsatt ikke spark?:)

Jeg er i uke 19 i dag, og har morkaken foran. Kjenner ingen ting enda. Skal på OUL onsdag, gleder meg til det :)
Har du vørt pp tidlig ul?:) er helt fantastisk! Vi venter en gutt.

Jeg har morkaken på framre vegg denne gangen, har hatt bak med de to forrige barna. Kjente liv fra uke 15 nå, men bare helt ute i den ene siden, ikke foran i magen. Nå i uke 19 kjenner jeg over hele magen, men det kjennes mye svakere ut foran enn det gjør i sidene. Regner med at det er morkaken som polstrer der. :)
Gleder meg til å kjenne :)

Jeg har morkaka forran. Begynte å kjenne spark innvendig i uke 16 og utvendig i uke 17 ca :) kjenner daglig nå, men ikke halvparten så mye som sist, når morkaka lå bak. Er 20 +1 i dag
Spark i uke 16, heldig :o

Har morkaken foran både nå (andre) og i min første graviditet. Forrige gang kjente jeg noe rundt uke 21. Denne gangen startet det i uke 18 :)
Godt å høre at det er normalt sent også!

Jeg tror morkaka mi må ligge foran. Er 17 i morgen å såvidt kjent litt kiling i magen et par ganger. Er andregangs å sist kjente jeg kiling osv fra uke 15. Har hørt at når man et andregangs kjenner man ting tidligere, men dette er jo ikke gøy engang. :p
Nei er ikke gøy :p

Jeg har også morkaken foran kjenner at babyen flytter på seg og små dult.. Men det er så svakt .. Gleder meg til jeg kjenner det mer ordentlig :) er 2 gangs og 18 uker ..
Gleder meg til å starte p kjenne :)

Første svangerskap kjente jeg det ikke før i uke 23-25.
Uke 18 denne gangen, men usikker på hvor morkaken er
Bra det er normalt sent:) men første gang i 23 eller daglig i uke 23?

Gleder meg jeg og. Kjedelig å vente :(

Er 17+1 men merker absolutt ingen ting :p kjedelig. Kjedelig at morkaken stopper opp, vil jo bare kjenne spark fra gutten vår :)

Venter fortsatt jeg. Hehe.

Har ikke kjent romstrering heller jeg. Men er vel normalt? Kjenner du fortsatt ikke spark?:)

Har du vørt pp tidlig ul?:) er helt fantastisk! Vi venter en gutt.

Gleder meg til å kjenne :)

Spark i uke 16, heldig :o

Godt å høre at det er normalt sent også!

Nei er ikke gøy :p

Gleder meg til å starte p kjenne :)

Bra det er normalt sent:) men første gang i 23 eller daglig i uke 23?

Daglig, kjente bobling innimellom før dette :)

Er føestegangs og har morkaken foran. Begynte å kjenne liv uke 19:) men bare som små dult og som en liten fisk som svømmer rundt i magen, på kvelden når jeg slapper av er det lettest å kjenne

Back
Topp