Spark og bevegelser

Ana90

Blir kjent med forumet
Flere som av og til kjenner at mini sparker veldig lavt? Synes det var høyere opp på siden sist uke, og nå er det langt nede ved skrittet nesten:woot: Førstegangs så har ingen erfaring med hvordan det kan være :)
 
Kjenner det over alt. Av og til helt i blæra, av og til helt oppe
 
Overalt i magen:) Høyt oppe, i blæra, midt på, når jeg ligger på sida er det nesten alltid ned mot madrassen helt ute i sida.
 
Litt over alt, men mye ved trusekanten. Han ligger vel bare med beina ned stort sett. :)
 
Overalt i magen:) Høyt oppe, i blæra, midt på, når jeg ligger på sida er det nesten alltid ned mot madrassen helt ute i sida.

Samme her, nesten som om hu klager hvis jeg ligge på siden. Sparker akkurat der det er trykk. Samme hvis jeg sitter med beina i kryss, da blir det liv inni der, føler nesten hu klager over at jeg invaderer området hennes eller noe sånn:wacky:
 
Jeg ligger også på sida i senga, og det er nesten alltid spark ned i madrassen her og :)
 
Jeg ligger også på sida i senga, og det er nesten alltid spark ned i madrassen her og :)

Her og :hilarious:
Våkna på matta at jeg kjente noen gode spark ned i madrassen, bare smilte og la meg til å sove videre, er vel ikke så lenge jeg smiler av det kanskje:hilarious:
 
Her og :hilarious:
Våkna på matta at jeg kjente noen gode spark ned i madrassen, bare smilte og la meg til å sove videre, er vel ikke så lenge jeg smiler av det kanskje:hilarious:
Veldig koselig foreløpig i alle fall :) Kan enda bli sterkere før det gjør noe vondt, men det blir vel det til slutt :p Mamma sier at jeg likte å strekke meg ut, sto omtrent i magen. Høres ikke så godt ut :hilarious:
 
Veldig koselig foreløpig i alle fall :) Kan enda bli sterkere før det gjør noe vondt, men det blir vel det til slutt :p Mamma sier at jeg likte å strekke meg ut, sto omtrent i magen. Høres ikke så godt ut :hilarious:

Er heldigvis bare kos en stund på oss ja!:p
Nei, det hørtes ikke så altfor godt ut nei :hilarious:
Jeg sparka visst godt oppi ribbeina, var visst ganske øm og kjentes ut som blåmerker på innsiden :shy::hilarious:
 
Foreløpig bare koselig med all denne bevegelsen og sparkene ja, men det gjør vondt å bli sparket i ribbena når det er større baby inni der ja!
Her har hun en favorittside av magen min som hun ligger på, men det varierer hvordan hun ligger der. Merker mye romstering og turning. Og ganske mye spark hver dag :)
 
Jeg kjenner det også ned den veien og ut i sidene. Av og til blir det veldig press ut i den ene siden og ømt og vondt å ta på og strammer der en liten stund. Av og til får jeg noen veldige spark i midten av magen. Partneren min har testa å trykke på magen og fått respons med spark tilbake, det er utrolig koselig♥️♥️
 
Her er d akkurat som hun står i magen min og sparker rett ned. :shifty: får av og til et spart rundt midt på magen. Men skikkelig mye nedover og med trusekanten
 
Jeg og vil. Jeg kjenner ingenting :bored: 21+3 i dag. Flere som ikke kjenner noe enda?
 
Kjenner det overalt, også langt nede noen ganger. Baby har jo så god plass til bevege seg nå, så bevegelsene kan oppstå hvor som helst:wacky:
 
Får noen doble også til tider, kjenner slag/spark på begge sider av magen:joyful: aktiv liten gutt altså:joyful:
 
Får noen doble også til tider, kjenner slag/spark på begge sider av magen:joyful: aktiv liten gutt altså:joyful:

Det har jeg og fått noen ganger:hilarious:
Spesielt når jeg ligger i senga på sia, kjenner det ned i madrassen og opp på sia:p
 
Flere som av og til kjenner at mini sparker veldig lavt? Synes det var høyere opp på siden sist uke, og nå er det langt nede ved skrittet nesten:woot: Førstegangs så har ingen erfaring med hvordan det kan være :)
Har det på akkurat samme måte! :)Forrige uke sparket han mye høyere opp, nå er det under trusekanten :woot:
 
Jeg tror mini har lagt om karriereveien fra karate til river dance. :hilarious:
 
Jeg synes plutselig at bevegelsene kjennes litt svakere ut, flere som opplever? Det var mye mer turn og spark sist uke, men nå er det små dunk kjennes det ut som..
 
Back
Topp