Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Overalt i magen Høyt oppe, i blæra, midt på, når jeg ligger på sida er det nesten alltid ned mot madrassen helt ute i sida.
Jeg ligger også på sida i senga, og det er nesten alltid spark ned i madrassen her og
Veldig koselig foreløpig i alle fall Kan enda bli sterkere før det gjør noe vondt, men det blir vel det til slutt Mamma sier at jeg likte å strekke meg ut, sto omtrent i magen. Høres ikke så godt utHer og
Våkna på matta at jeg kjente noen gode spark ned i madrassen, bare smilte og la meg til å sove videre, er vel ikke så lenge jeg smiler av det kanskje
Veldig koselig foreløpig i alle fall Kan enda bli sterkere før det gjør noe vondt, men det blir vel det til slutt Mamma sier at jeg likte å strekke meg ut, sto omtrent i magen. Høres ikke så godt ut
Akkurat sånn har jeg også det!Her er d akkurat som hun står i magen min og sparker rett ned. får av og til et spart rundt midt på magen. Men skikkelig mye nedover og med trusekanten
Får noen doble også til tider, kjenner slag/spark på begge sider av magen aktiv liten gutt altså
Har det på akkurat samme måte! Forrige uke sparket han mye høyere opp, nå er det under trusekantenFlere som av og til kjenner at mini sparker veldig lavt? Synes det var høyere opp på siden sist uke, og nå er det langt nede ved skrittet nesten Førstegangs så har ingen erfaring med hvordan det kan være