Når er det egentlig man skal kjenne liv hver dag? *husker ingenting fra første svangerskap*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg faktisk ikke tenkt på.. godt spørsmål!! siden de allerede er så aktive liksom.Ja jeg kjenner selv daglig og har gjort det i noen ukermen HVIS frøkna endag bestemmer seg for å ikke sparke, skal jeg da ta kontakt eller gjelder dette kun etter uke 24?
Får høre med jordmor i morgen![]()
Det har jeg faktisk ikke tenkt på.. godt spørsmål!! siden de allerede er så aktive liksom.
Ja spør jordmoren din, skal gjøre det samme på fredag![]()
Ja samme her!! Her kunne storesøster kjenne og se sparkene, det var stas detJepp! Frøkna her er rimelig aktiv for tiden, så jeg vi nok bli ganske stresset hvis hun plutselig blir rolig. Her sparkes det overalt, og så hardt at jeg ser det godt på magen![]()
Hvor langt er du på vei nå?Jepp! Frøkna her er rimelig aktiv for tiden, så jeg vi nok bli ganske stresset hvis hun plutselig blir rolig. Her sparkes det overalt, og så hardt at jeg ser det godt på magen![]()
20 uker nåHvor langt er du på vei nå?
Det har jeg faktisk ikke tenkt på.. godt spørsmål!! siden de allerede er så aktive liksom.
Ja spør jordmoren din, skal gjøre det samme på fredag![]()
Såpass ja!! Wææ...Fikk beskjed om at dersom jeg ikke kjente noe liv en dag skulle jeg legge meg ned å spise/drikke noe søtt for å få liv i den lille, dytte på magen osv. Da skulle man få respons innen en halv time! Hvis ikke skulle jeg ta kontakt. Siden jeg allerede hadde kjent så mye liv så skulle det ikke stoppe nå.
Rolig er ikke farlig - snakk om dersom man ikke kjenner liv på en hel dagSåpass ja!! Wææ...
Min har vært ganske rolig igår kveld og idag, gjett om jeg skal legge meg ned å drikke litt cola nåheldigvis jordmor i morgen!
alt man skal bekymre seg for altså :/
Husker ikke jeg heller men kjenner liv hver dag nå uke 19. Har vel kjent noe hver dag i 2/3 uker.Når er det egentlig man skal kjenne liv hver dag? *husker ingenting fra første svangerskap*
Jeg har ikke kjent noe i hele dag. Var hos legen i går og han brukte en doppler, så fikk høre hjertet til lille gutt da, og alt virket topp utFikk beskjed om at dersom jeg ikke kjente noe liv en dag skulle jeg legge meg ned å spise/drikke noe søtt for å få liv i den lille, dytte på magen osv. Da skulle man få respons innen en halv time! Hvis ikke skulle jeg ta kontakt. Siden jeg allerede hadde kjent så mye liv så skulle det ikke stoppe nå.