Spark fra storebror

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
I mårrest var storebror litt vill i senga og sparket meg i magen. Var slik at jeg fikk vondt/ubehag. Merker at jeg ble litt nervøs. Lillemor sparker og turner, så er sikkert ikke noe galt, men er litt ekkelt likevel.

Andre som har søsken som sparker?

Oh yes... Har en stor femåring som ikke forstår så mye av dette her, Og han har ved uhell flere ganger sparket Og noen ganger vært litt vel hard med hodet når han skal "lytte". Babyen ligger godt beskyttet inni der så det skal en del til før det gjør noe. Men ta kontakt med føden hvis du er veldig bekymra!

Har en på 2 vi, som ofte herjer mye med magen, og av og til opplevd at det har blitt ganske vondt, men har gått bra her, og så lenge man kjennet at babyen "oppfører" seg normalt så går det bra tror jeg:) men er man usikker er jeg enig med Tyggis, bedre å spørre om råd hos jordmor/føden en gang for mye!
Er veldig ubehagelig når magen får røff behandling, spess når babyen begynner å bli stor!

Her har både hund (en husky) og barn løpt og hoppet og sparket på magen min, det har gått helt fint :)
Men er du bekymret, er det best å ringe.

Her deiset vesla ned på magen med rumpa mens jeg lå i senga... Jeg lå på siden og hadde dyna rundt meg, så tviler på at det gjorde noe. Har vært veldig mye liv etterpå, så jeg er ikke bekymret for det. Men er du det så kan du jo ta en telefon og høre hva de sier. ;)

Storebror har hoppet på meg mens jeg har lagt på sofan, og er ofte litt røff i bevegelsen. De ligger godt beskyttet i magen. Men om du føler noe ikke stemmer ville jeg ringt :)

Var mest bekymret i mårrest, fordi jeg hadde helt glemt av dette fram til jeg leste det nå:d

Lillemor turner som vanlig, så tror ikke det skjedde noe ille:)

Det er vel helst at morkaka skal løsne de er mest redd for ved fall og ulykker? Så hvis du kjenner normalt med liv og ikke har noen blødning eller smerter I etterkant vil jeg tro det går heeeeeelt fint ;) (men jeg er hverken lege eller jordmor, så du ser det jo an selv)

I mårrest var storebror litt vill i senga og sparket meg i magen. Var slik at jeg fikk vondt/ubehag. Merker at jeg ble litt nervøs. Lillemor sparker og turner, så er sikkert ikke noe galt, men er litt ekkelt likevel.

Andre som har søsken som sparker?
Jeg får ikke spark i magen lenger, men minste har begynt å bli veldig opptatt av den store magen, og stryker litt hardt på den noen ganger. Andre ganger fungerer den som tromme... Eller hodepute.... Men når jeg sier at det er baby der inne, rister hun på hodet, sier nei, og ser seg rundt for å se om babyen er noe sted i rommet. ;-)

Back
Topp