Spark :D

Molly

Med lille spira i magen <3
Får plutselig noen innfall innimellom når hun sparker så fælt :D I dag kjente jeg mye bevegelser og spark og dro opp t sjorta for å se. Hele magen bevegte seg og skvulpet, så ut som hun byttet plass, og at hele kroppen ble trykka ut mot magen. Var helt sykt å se på. Ropte og hylte på mannen, så akkurat når han kom slutte ho å sparke :P Hvorfor er det alltid sånn.. Hehe. Men syns det er helt sprøtt at det er et liv inni magen min, som lever i sin egen lille bobble inni der. Og at hun allerede kan høre hjerterytmen min og stemmen min <3 Helt fantastisk :D

Åh.. herlig da☺ helt fantastisk å tenke på at i magen ligger det en liten baby..som man selv har skapt... ja med litt hjelp fra bedre halvdel da jeg er 18+3 i dag. Virker som bebisen her har flytta seg litt for kjenner det såvidt utenpå magen når det er spark og bevegelse ☺

Ikke godt å si hvorfor, og det er jo typisk! Hun her stopper når jeg legger en hånd på, og da er det akkurat som hun blir liggende i spenn. Det bare strammer, men ingen dirkte spark, så hulerboermannen har ikke kjent enda.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

1 time etter at jeg skrev innlegget kjente mannen første spark!! ♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

1 time etter at jeg skrev innlegget kjente mannen første spark!! ♥

Åh, så fantastisk! Skriv det ned. Skal alltid fylles inn i disse første bøkene...

♡Jente 05.07.2013♡

Åh, så fantastisk! Skriv det ned. Skal alltid fylles inn i disse første bøkene...

♡Jente 05.07.2013♡
Det skal jeg :) ♥ ♥

Det er så moro med de første utenpå sparkene merkes :-) kjæresten har fått kjenne flere nå, men ikke storebror enda. Gleder meg til han får kjenne også :-)

"lurerfæltpåhvorfordetersåviktigåviteatjegtasterframobilen"

Back
Topp