http://www.dinepenger.no/bruke/baby-sjokket/20255889
Noen så har lest dette, og er enige/uenig? Jeg har ingen barn fra før, så jeg har ingen aning om hva alt kommer til å koste!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er ikke aktuelt å følge den listen her i gården...Den er jo laget av butikkene som vil ha mest mulig penger! 3 ammebh til 500 kr stk..seriøst? Trokke det gitt, da blir det H&M istedenhøgt ønska skrev:
lucky mama skrev:
Nei, det er ikke aktuelt å følge den listen her i gården...Den er jo laget av butikkene som vil ha mest mulig penger! 3 ammebh til 500 kr stk..seriøst? Trokke det gitt, da blir det H&M istedenhøgt ønska skrev:
Er jo ikke alle som kan gå på H&M og kjøpe ammebh... så jeg må nok regne med rundt 500,- pr ammebh ....
Superlilje skrev:
lucky mama skrev:
Er jo ikke alle som kan gå på H&M og kjøpe ammebh... så jeg må nok regne med rundt 500,- pr ammebh ....
Skulle akkurat til å si det samme ;) De har nok ikke g/h-cup på h&m nei.. Var det jeg måtte ha sist ihvertfall.