Sparer du til ungene?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Det skal jo ofte ikke så store summene til før det blir mye penger over tid. :)
Kan få en fin slant med penger til 18 års dagen eller når man skal kjøpe seg hus/leilighet dersom man sparer 100kr i mnd. :)

Har ikke fast sparing på hennes konto, men sparer selv både på konto og i fond med tanke på barnas fremtid. 500 kr mnd hver i fondsparing, merkes knapt for oss, men er mye penger når vi skal til med konfirmasjoner, førerkort og boligkjøp.

Alle mynter går i sparebøsse da, og det meste hun får av pengegaver. Så litt penger har hun ;-)

Jeg sparer 100 til hver av dem på sparekonto.

Svigermor og svigerfar sparer henholdsvis 150 og 200 til hver av dem på barnas boligsparkonto.

Sparer barnetrygd så lenge vi har muligheten

Ingenting fast, men hadde spart en del, som vi så ble nødt til å låne i harde tider. Skal spare opp igjen når vi kommer litt ovenpå igjen.

Faren og jeg sparer 250 hver i mnd.

Ja, setter inn barnetrygden hver mnd, også setter besteforeldrene på ene siden inn 200kr pr mnd. Det blir litt penger i løpet av et år altså :)

Vi sparer 500kr hver måned til storebror og skal gjøre det samme til lillesøster når ho er født :) Også sparer mormoren hans også til han hver måned :)

Sparer barnetrygden om vi kan, ellers alt fra 0kr hver mnd.. Det er en konto i mitt navn, som vi foreldrene sparer på. Han har og en egen konto som han har fått dåps penger på, julegaver og bursdagsgaver på. Blir fort litt..

Sparer når vi har råd, må opprette konto til lillebror også. Storebror fikk fond til dåpen av foreldrene mine, gjør regning med at lillebror også får det til dåpen neste måned. Svigerfar slang gjerne litt penger over på kontoen til storebror når han betalte regninger, men nå er han død så blir ikke mer der i fra

Sparer barnetrygden hver mnd så lenge jeg har mulighet til det. Også setter farmora inn 300 kr i mnd til frøkna

Sparer barnetrygden, men egentlig ikke så de kan få, så jeg kan bruke den til dyrere ting senere. Som konfirmasjon, førerkort, skole etc.

Farmor og mormor sparer fast til de:)

Jeg overfører 250 til hver av dem hver måned.

Back
Topp