Sparer du håret til datteren din?

Håret på jenta mi vokser ikke haha. tror det er unger på 1 år som har mer hår enn henne :p
Nåja det rekker ned til skuldrene og hun er 3.

sparer luggen, tror ikke hun ville kledd pannelugg. vil se det lille runde fjeset hennes :) så det er like langt overalt og tuppene blir bare klipt :)

Ja, har vel egentlig spart.....tok lang tid før det kom noe tykkelse på håret. Jeg føler det er lettere å børste når det er litt lengde på det. Hun har heller ikke lugg.

Minste har ikke hatt lugg eller klipp, bare en gang noe småstuss i tuppene, men det er vell 1,5år siden.
har langt hår til nedenfor midten av ryggen.
Hun vil ikke klippe seg.

Labambie skrev:

LittleMonkey skrev:
Et tips:

Bruk naturbørste i stede for sånne grusomme stive børster! Det gjør ikke vondt og er mer skånsomt for håret.
Her bruker vi en extensionbørste fra balmain som er en drøm å børste håret med. Ikke bare fordi det ikke er vondt, men fordi den "kiler" hårbunnen når man børster.

Annet godt tips er en "flokebørste" fra Denman som heter Tangle Tamer. Også bedre enn vanlig naturbørste. 

Er det denne?

http://www.ebay.com/itm/Denman-D90-Tangle-Tamer-DEND090SXCD-/320882482013?pt=UK_Health_Beauty_Hair_Care_Brushes_Combs_PP&hash=item4ab6161b5d

DenicaD skrev:

Labambie skrev:

LittleMonkey skrev:
Et tips:

Bruk naturbørste i stede for sånne grusomme stive børster! Det gjør ikke vondt og er mer skånsomt for håret.
Her bruker vi en extensionbørste fra balmain som er en drøm å børste håret med. Ikke bare fordi det ikke er vondt, men fordi den "kiler" hårbunnen når man børster.

Annet godt tips er en "flokebørste" fra Denman som heter Tangle Tamer. Også bedre enn vanlig naturbørste. 

Er det denne?

http://www.ebay.com/itm/Denman-D90-Tangle-Tamer-DEND090SXCD-/320882482013?pt=UK_Health_Beauty_Hair_Care_Brushes_Combs_PP&hash=item4ab6161b5d

Stemmer! 

DenicaD skrev:
Beeeestiiilt! ;)

takk takk, denne redder kanskje de verste hylene

Hehe, jeg bestilte også den i går, pluss at jeg nylig har byttet ut den udugelige Kids-sprayen med en leave in ting for barn, tendresse kids eller noe slikt, fra Loreal.
Syns den funker bra, men er litt mer hyl å fordele når man må gni den i håret, enn sprayen var. 

Hun har alltid hatt mye hår, selv som baby. Jeg klipte henne selv da hun var 2 og 3 år, og nå rundt 4-årsalderen har hun hatt sitt første frisørbesøk. Det er fremdeles langt selv om vi har klipt godt av det hver gang, og luggen er også lang. Nå sist fikk jeg henne klipt for å unngå at det skulle falle i do når hun iblant bøyer hodet bakover når hun sitter der.

Back
Topp