Spørsmålsrunde :)

Hun er å triller tur med et vennepar og deres baby :p

hva skal du ha til middag idag?
 
Jeg anser meg som kristen, men har respekt for dem som ikke er det. I forhold til andre religioner så er jeg nysgjerrig og spør gjerne og leser det jeg kommer over.

Hvis du visste det du vet i dag som 15 åring, hva ville du valgt å endre på?
Hadde skifta vgs... ;) hadde aldri gått allmenn :)

Dersom du kunne gått tilbake i tid, kva årstid og stad hadde du reist til då?
 
Hadde skifta vgs... ;) hadde aldri gått allmenn :)

Dersom du kunne gått tilbake i tid, kva årstid og stad hadde du reist til då?
Hmm. Sommer i antikkens hellas. ;)

Hvis du var politiker hvilket parti ville du ha representert?
 
Løve

Har du stort hus/ leilighet? Kvm.
 
Ja. litt.

Hva jobber foreldrene dine som?
 
Biofar er lastebilsjåfør og biomor er trygdemisbruker.

Hvis du fikk oppfylt et ønske på vegne av ditt/dine barn, hva ville det ønsket vært?
 
Biofar er lastebilsjåfør og biomor er trygdemisbruker.

Hvis du fikk oppfylt et ønske på vegne av ditt/dine barn, hva ville det ønsket vært?

For storebror at han ikke hadde samme sykdom som meg. For I. At han blir godt likt av alle.

Hvis du var milliardær. Hva skulle du gjort med pengene?
 
Først ville jeg sikret mine barns fremtid, videre ville jeg sørget for at de som er viktige i livet mitt hadde det bra. og ofte er økonomi en del av den pakken, er det vanskelig økonomisk er det ofte vanskelig på andre vis også.

En viss sum ville hvert år blitt donert til veldige formål, antagelig da noe som kommer barn til gode.

Også hadde jeg antagelig realisert en drøm jeg har, ha et lite småbruk med forskjellige dyr o.l. og ordnet så jeg kunne hatt besøksgård for vanskeligstilte familier.

Hva ville du gjort hvis du var milliardær? (Var så godt spm at jeg sender det videre)
 
Jeg hadde betalt ned all gjelden vi, søsknene våre og foreldrene våre har. Og så hadde jeg satt bort en del til Nora og fremtidige barn. Og kjøpt feriehus! Og satt bort mye på sparing og levd på rentene :) Og såklart pusset opp huset, og sikkert bygget på og laget garasje :D

Hva er favorittkalanen din på TV?
 
Iallfall ikke boomerang :p
Vanskelig, de dekker ulike behov. Men tvn kanskje.

Skal du spise godteri i kveld?
 
ImageUploadedByBV Forum1362768796.869604.jpg
Er i gang allerede! ;)

Ser du på Idol?
 
Maldivene!

Hva er drømmejobben din?
 
Forsker på rusfeltet.

Hva spiser du mest av til middag.
 
Hmmm... den var vanskelig, selvom vi ikke spiser så variert :p Fiskeboller, pizza og taco kanskje :P

Hva liker du best, fisk, svin, kylling eller storfe?
 
Back
Topp