Spørsmålsrunde :)

Leontodon

Forumet er livet
VIP
Svar på spørsmålet og send et videre.

Hva er det første du ser hvis du snur hodet ditt 90 grader mot venstre?
 
Veggen, så ser jeg to lysestaker og ett bilde i sidesynet :p

Liker du å lese? Hvis ja, hva er din yndlingsbok?
 
Jeg elsker å lese, og leser det meste. Velge en yndling, hmm, det blir vanskelig, men en av dem jeg leser om igjen og om igjen er "Ikke uten min datter", har lest 2 kopier til filler og er godt igang med en tredje.

Bedriver du håndarbeid? Hvis ja, hva lager du nå?
 
Den har jeg ikke lest, skal skrive den opp i lista mi (i hodet) over bøker jeg vil lese når jeg en gang får tid :p

Er igrunn ikke noe håndarbeidsmenneske, men begynte på ett broderi når jeg var gravid. Er såvidt begynt på det, så da kan jeg jo si at jeg holder på å brodere ett bilde ;)

Hvis du kunne reist hvor du ville, hvor ville du reist?
 
Tror jeg ville reist til Sri Lanka. :)

Hvilke filmer kommer med på din topp fem liste, gjerne i prioritert rekkefølge :)
 
Hmmm... Det blir nok ikkje i riktig rekkefølge

1 pulp fiction
2 istid
3 Weeds (serie? No tulle du? Det er mange filmar, kalles etterfølgera i samlebokser)
4 frustrerte fruer (sjå parantes nr 3)
5 Ja

Kva krydder bruker du mest i maten?
 
Hmmm... Det blir nok ikkje i riktig rekkefølge

1 pulp fiction
2 istid
3 Weeds (serie? No tulle du? Det er mange filmar, kalles etterfølgera i samlebokser)
4 frustrerte fruer (sjå parantes nr 3)
5 Ja

Kva krydder bruker du mest i maten?

Ha ha ha.. Hadde faktisk tenkt å spørre topp fem serier, men tenkte det var flere som så på filmer. :p
 
Jeg bruker nok mest pepper i maten tror jeg. Ulike avarter av chilli som nr. to. ;-)

Hvilket forhold har du til religion?
 
Jeg bruker nok mest pepper i maten tror jeg. Ulike avarter av chilli som nr. to. ;-)

Hvilket forhold har du til religion?

Jeg anser meg som kristen, men har respekt for dem som ikke er det. I forhold til andre religioner så er jeg nysgjerrig og spør gjerne og leser det jeg kommer over.

Hvis du visste det du vet i dag som 15 åring, hva ville du valgt å endre på?
 
Hvis du visste det du vet i dag som 15 åring, hva ville du valgt å endre på?

Jeg ville aldri ha begynt å røykt og ville ha fulgt bedre med på skolen. :p (Røykere ikke lengre i dag ;) )

Hvis du var en superhelt, hvilke krefter ville du hatt og hva ville du gjort med dem?
 
Å, så bra spm.! Elsker superhelter!
Ville ha hatt evnen til å få ting til å gro igjen, og rense det som er blitt forurenset. Så ville jeg reist rundt på jorda og gjort den fruktbar for folk slik at de kan livnære seg.

Hvis du kunne reist tilbake i tid og endret en ting i historien, hva ville det vært?
 
Hvis du kunne reist tilbake i tid og endret en ting i historien, hva ville det vært?

Oi, det var et knall spørsmål. Tror ikke jeg ville endret så store ting egentlig, men jeg tror jeg ville forsøkt å stoppet hetsen som det samiske folket ble utsatt for, og kanskje tatt med romanifolket og sigøynerne i samme slengen.

Hvis det var bare en ting du kunne gjort før du døde (ingen begrensninger), hva ville du gjort?
 
Oi, det var et knall spørsmål. Tror ikke jeg ville endret så store ting egentlig, men jeg tror jeg ville forsøkt å stoppet hetsen som det samiske folket ble utsatt for, og kanskje tatt med romanifolket og sigøynerne i samme slengen.

Hvis det var bare en ting du kunne gjort før du døde (ingen begrensninger), hva ville du gjort?
Oj... Hmmm... Ein dag i disneyland paris ilag med ungane :)

Dersom du hadde 2 mill å gje til EIT veldedig formål, kem ville du valgt?
 
Hmm... Vanskelig, foreningen for kreftsyke barn kanskje.

Hvor gikk din siste utenlandsreise?
 
Ingen sminke. Sjelden jeg har det. ;)


Hvis du var strandet på en øde øy, og kunne hatt med deg en kjent person (død eller levende), hvem ville det vært og hvorfor?
 
typen min egentlig. sex, han ksn fiske, handy og vet hvordan man overlever i naturen.

om jeg ikke kunne hatt med han må det bli bear grylls, han er sexy, og spesialist på overlevelse i natur. ville fått med en fin liten bungalo

om du skulle fått valget mellom å kappe av deg en fot eller en arm, hva ville du valgt og hvorfor
 
typen min egentlig. sex, han ksn fiske, handy og vet hvordan man overlever i naturen.

om jeg ikke kunne hatt med han må det bli bear grylls, han er sexy, og spesialist på overlevelse i natur. ville fått med en fin liten bungalo

om du skulle fått valget mellom å kappe av deg en fot eller en arm, hva ville du valgt og hvorfor

En fot, ville tørnet fullstendig hvis jeg ikke fikk strikket :p


Strømpebuksen utenpå eller inni bodyen, og hvorfor?
 
Strømpebuksa skal være utenfor. Noe annet ser rart ut, ikke bedre grunn enn det. :p

Hva gjør du etter at du fikk barn som ikke kunne falt deg inn å gjøre før du fikk barn?
 
Back
Topp