Spørsmålslek

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Skal vi prøve å få i gang aktiviteten her inne, og komme etter termingruppene foran oss, som jeg ser ligger høyt oppe på Topp100-listene? Må jo få noen vinnere herfra også etterhvert :dance008

Hva med en spørsmålslek? Regelen er: Svar på siste stilte spørsmål, og still et nytt spørsmål til nestemann. Så blir vi litt bedre kjent også samtidig :-)

Jeg kan begynne med første spørsmål:

Hvor mange barn har du fra før?

Skal vi prøve å få i gang aktiviteten her inne, og komme etter termingruppene foran oss, som jeg ser ligger høyt oppe på Topp100-listene? Må jo få noen vinnere herfra også etterhvert :dance008

Hva med en spørsmålslek? Regelen er: Svar på siste stilte spørsmål, og still et nytt spørsmål til nestemann. Så blir vi litt bedre kjent også samtidig :-)

Jeg kan begynne med første spørsmål:

Hvor mange barn har du fra før?
Har 1 barn, en gutt på 2 år :)

Prøvde dere lenge før du ble gravid?

Nei, ble gravid samme måned som vi bestemte oss. Takknemlig for det [emoji173]️

Venter du jente, gutt eller ukjent kjønn? [emoji4]

Ikke planlagt, men en veldig fin overraskelse [emoji170][emoji5]

Har du navnet til babyen klart?

ja, har navn klart.

Begynner du å komme i mål med utstyr til baby?

Føler vi er ganske godt på vei i allefall og de mest viktigste tingene er på plass

Bor du lang fra sykehuset?

Nei, men gleder meg heller ikke. Mest spent.

Hva driver du med? Jobb, sykemeldt, student, hjemmeværende?

Jeg jobber som sykepleier i kommunen og tar en mastergrad nå innenfor avansert sykepleie ved kronisk sykdom!

Når pakker du fødebagen?

Noen uker før termin :-)

Hva gleder du deg mest til med babyen?

Å møte henne og bli kjent med henne [emoji173]️ Vi begynte prøvingen i mai 2015, så hun er veldig etterlengtet [emoji173]️

Hva gjør du for å forberede deg til fødselen?

Prøver å lese meg opp på alt som er om temaet, pluss at jeg ser på fødeavdelingen på TV :p

Hva liker du å gjøre når du har egentid?

Back
Topp