Spørsmålet 'hvor mange barn skal dere ha?'

Har og fått det spørsmålet. Vi er ikke åpne om dette til jobb - og ukjente så svarer bare litt svada. Mens familie og venner har begynt å "mase" litt igjen, spesielt svigers. Og de vet jo litt om veien vi har gått. Så det undrer meg. Spesielt søsknene mine tror det "bare er å ta en tlf" så er jeg gravid igjen.
 
Har og fått det spørsmålet. Vi er ikke åpne om dette til jobb - og ukjente så svarer bare litt svada. Mens familie og venner har begynt å "mase" litt igjen, spesielt svigers. Og de vet jo litt om veien vi har gått. Så det undrer meg. Spesielt søsknene mine tror det "bare er å ta en tlf" så er jeg gravid igjen.
Ja er jo bare å ringe klinikken for å bestille en positiv test, sant? :p
 
Svigermor har ofte trodd at det alltid blir barn av det vi setter inn[emoji15]Sikkert fordi det gikk på første forsøk første gang.
 
Ja er jo bare å ringe klinikken for å bestille en positiv test, sant? :p

Spøk til side tror jeg faktisk overraskende mange genuint tror det[emoji33] At når man får hjelp så er det i boks liksom... Har hatt noen runder med «biologiundervisning» for folk, og etter det er det mange som plutselig syns det er helt sykt at folk klarer å lage barn på egenhånd i det hele tatt[emoji6]
 
Spøk til side tror jeg faktisk overraskende mange genuint tror det[emoji33] At når man får hjelp så er det i boks liksom... Har hatt noen runder med «biologiundervisning» for folk, og etter det er det mange som plutselig syns det er helt sykt at folk klarer å lage barn på egenhånd i det hele tatt[emoji6]

Kunne personlig ønske at det bare var å bestille altså :p :p
 
Det handler vel mest om hvor mange barn man ønsker seg, også tenker ikke folk over at det kan være vanskelig for enkelte.
Det kan ha vært vanskelig for kollegaen din også, det vet du jo ikke. :)
 
Det handler vel mest om hvor mange barn man ønsker seg, også tenker ikke folk over at det kan være vanskelig for enkelte.
Det kan ha vært vanskelig for kollegaen din også, det vet du jo ikke. :)

Han som spurte meg var 60 og hadde fire barn, virket ikke gjennomtenkt fra han sin side å spørre meg foran flere på fest :p Men tenker til stadighet at det nok er flere av mine kollegaer som sliter...
 
Spøk til side tror jeg faktisk overraskende mange genuint tror det[emoji33] At når man får hjelp så er det i boks liksom... Har hatt noen runder med «biologiundervisning» for folk, og etter det er det mange som plutselig syns det er helt sykt at folk klarer å lage barn på egenhånd i det hele tatt[emoji6]

Dette! :banghead:
Har møtt mange oppigjennom som tror at IVF er å bestille baby med 100% leveringsgaranti o_O
 
Back
Topp