juneb Forumet er livet 2 Jun 2011 #1 hvem lurer på hva om hvem? spørr i vei, om alt dere lurer på! :D enten så får du svaret, ellers får du att "det vil jeg ikke svare på" ... SPØRR I VEI! :D
hvem lurer på hva om hvem? spørr i vei, om alt dere lurer på! :D enten så får du svaret, ellers får du att "det vil jeg ikke svare på" ... SPØRR I VEI! :D
Snickers Gift med forumet 2 Jun 2011 #2 Juneb: Har NJ fått noe mer kontakt med pappan sin ettersom tiden har gått?
juneb Forumet er livet 2 Jun 2011 #3 Snickers skrev: Juneb: Har NJ fått noe mer kontakt med pappan sin ettersom tiden har gått? jaa :) i februar begynte vi med annahver helg, og det har gått overraskende bra! :D
Snickers skrev: Juneb: Har NJ fått noe mer kontakt med pappan sin ettersom tiden har gått? jaa :) i februar begynte vi med annahver helg, og det har gått overraskende bra! :D
crispy Elsker forumet 2 Jun 2011 #4 Jeg er ikke så flink å finne spørsmål til folk, men om noen lurer på noe om meg så er det bare å spørre =)
Jeg er ikke så flink å finne spørsmål til folk, men om noen lurer på noe om meg så er det bare å spørre =)
juneb Forumet er livet 2 Jun 2011 #7 Chiapjusk: åssen går det med deg å BF ?? etter dere mmøttes på by'n den gangen! blir det dere igjen?:)
Chiapjusk: åssen går det med deg å BF ?? etter dere mmøttes på by'n den gangen! blir det dere igjen?:)
*Svartengel* Forumet er livet VIP 3 Jun 2011 #11 Om eg har noko dere vil vite, tviler eg på, men spør i såfall :P
Sofie. Forumet er livet 3 Jun 2011 #14 Hehe, alle kan svare på spørsmål, men ingen som vil stille spørsmål :)
Sofie. Forumet er livet 3 Jun 2011 #16 Trone skrev: SOFIE: Hvilken BH-størrelse bruker du? :p hmm. For tiden driv e å bruka mine gamle bh-er. De e i str 85B. Men burde egentlig hatt litt større bh. Men finn ikke noen i rett str. :P
Trone skrev: SOFIE: Hvilken BH-størrelse bruker du? :p hmm. For tiden driv e å bruka mine gamle bh-er. De e i str 85B. Men burde egentlig hatt litt større bh. Men finn ikke noen i rett str. :P
Trone Gotta love ebay VIP 3 Jun 2011 #18 Sofie. skrev: Trone: Ka e din favoritt tv-serie? Det er lett!! :) :) hehehhe!! Home&away :) :) Og de danske sesongene av PH, men de vises jo sjeldent (bare en gang til nå) på norsk tv da.
Sofie. skrev: Trone: Ka e din favoritt tv-serie? Det er lett!! :) :) hehehhe!! Home&away :) :) Og de danske sesongene av PH, men de vises jo sjeldent (bare en gang til nå) på norsk tv da.