ja, me ikke altLiker du og lese?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja, me ikke altLiker du og lese?
sålangt, spania men amsterdam var og genialt!!Kor er ditt favoritt reisemål?
nja, litt... men prater ord til han, som mamma, pappa,nammenam, hei, mjau sier kattepusen, voff voff sier hunden, pip pip sier fugle, mø sier kua og bæææ sier sauenhar du beynnt å lese for babyen?
har vel egentli ingenkven er din favoritt forfatter?
mye forskjellig, dramaserier(greys, frustrerte fruer(ferdig), gossip girl, walking dead, prison break(ferdig) ), unge mødre, csi, ncis og slike bake/kokke programmer....Kva ser du på tv?
alt fra mellom 9 og 10.30 når sambo er hjemme, hvis ikke halv ni ni tia... sambo jobber offshorenår står du opp om morningen?
fra 12 til 15... og etter kl ni om kvelden til leggetid...kva tid på døgnet liker du best?
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Liker du friluftsliv?
Gå turer generelt, overnatte på hytte, slalåm, båt turer, havfisking, bærplukking, scooterkjøringdersom du liker friluftsliv, kva aktivitetar liker du?
ja men her vi bor nå er det desverre ikk treningssenter nært nok... men ønsker meg elipsemaskinliker du å trene?
elipsemaskin og styrke... men skal kjøp me sykkel, er så fine veier til å sykkle på her+lite trafikk....kva treningsform synes du er kjekkest?
ja, treningssykkel, elipsemaskin, styrketrening, step, pilates, spinning, vanli mølle, svømming....har du prøvd mange ulike treningsformer?
landet...bur du i byen eller på landet?
kunne ikke tenkt meg bo i by, for langt unna fri naturom du bur i by: kunne du tenkt deg å bu på landet. eller om du bur på landet kunne du tenkt deg å bu i byen?
amsterdam... hehehe... norge:bergenkva er din favoritt by?
4 år og 5 mnd... <3om du har, kor lenge har du vert sammen med din mann/samboer/kjæreste?
en storebror og en lillebror...har du søsken?
nei... storebror(født 86) har ikke kjæreste, lillebror(født 92) har men de er litt ung enda... vår gutt er førstefødte på begge sider...er du tante?
Samsung s2 mener jeg den heterkva type mobiltelefon har du?
kan være begge deler jeg allsidiger du ei guttejente eller ei jentejente?