spørretråd Justair

Har du flytta mykje?
ija... men ikke så langt mellom hver... da jeg begynte på vgs flyttet jeg på hybel, bodde der 1 år før jeg flyttet ti len annen, bodde der i ett år før jeg flyttet lengre vekk(dvs halv time unna me bil), bodde der i 1 år, flyttet så lengre opp i vegen, bodde der i ca 1 år, flyttet så til min bror hvor jeg bodde to mnd før jeg flyttet til større leilighet hvor jeg bodde i 3 år ca.... etter noen mnd der flytten kjæresten inn å siden har vi vært samboer. Flyttet sist september til hans mor på hans hjemsted(ca to og en halv time unna der vi bodde), flyttet til nåværende leilighet rundt termin... er på utkikk etter større:P

Har du reist masse?
tija... har vært på Island, to ganger Tyrkia-Alanya, en gang Kreta-Agia Marina, to ganger Egypt-Sharm el Sheik, Egypt-Kairo, Spania-Mallorca-alcudia(da ble gulle laget, hehe), Spania-Tenerife- playa de las americas(en uke alene),Nederland-Amsterdam, to tre ganger sverige(midt/nord)...

Dette er ikke i rett rekkefølge:P

Kor ønsker du å reise?

Har veldi lyst til å gjennomføre noe jeg skulle gjøre(men ble så gravid) og det var å reise til Zimbabwe i afrika og jobbe som frivllig på noe som hete Lion Breeding og Lion victoria falls. Det innebar å jobbe med løver(mate dem,gå tur osv osv), to uker på hver av stedene. Skulle så på 16 eller 21 dagers safari rundt omkring i afrika... hadde bestilt og betalt depositum og alt, skulle dra 1 august i fjord... men lite lurt når man er gravid..

Ellers vil jeg til italia, mexico og costa rica(landet)... men har ikke noe imot å reise verden rundt:P hihi

Back
Topp