hva jobber du med?
Nå er jeg arb.ledi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hva jobber du med?
Barnepleier på barsel elelr nyfødtavdeling, eller evt studert vidre å blitt HMS-ingeniørvist du skulle bytte yrke, kva ville du blitt?
ja, har fagbrev i kjemiprosesfagethar du utdanning?
kunne godt tenkt meg det ja... men veldi usikker på om det blir...Ønsker du å studere meir?
hm.. liker å male(skal etterhvert begynne å male store bilder) og ta bilderHar du ein hobby?
Midt i nordlandKor i landet er du frå?
bukse....skjørt eller bukse?
ja <3Liker du å vere heime i permisjon?
blåKva er din favorittfarge?
ija... men ikke så langt mellom hver... da jeg begynte på vgs flyttet jeg på hybel, bodde der 1 år før jeg flyttet ti len annen, bodde der i ett år før jeg flyttet lengre vekk(dvs halv time unna me bil), bodde der i 1 år, flyttet så lengre opp i vegen, bodde der i ca 1 år, flyttet så til min bror hvor jeg bodde to mnd før jeg flyttet til større leilighet hvor jeg bodde i 3 år ca.... etter noen mnd der flytten kjæresten inn å siden har vi vært samboer. Flyttet sist september til hans mor på hans hjemsted(ca to og en halv time unna der vi bodde), flyttet til nåværende leilighet rundt termin... er på utkikk etter størreHar du flytta mykje?
kva er din favoritt nettbutikk?
nei... men skal ha dåp 30.juni, og midten av september skal vi sørover på slektstreff<3har du planer i ferien?
er ikke så fan av en artist, er mere band jeg liker...favoritt artist?
pans labyrinth, den grønne mil...favoritt film?
fiskfavoritt mat?
sjokolade<3 Men er nå KJEMPE flink til å holde meg unna... spiser heller ikke chips(holder meg unna all potet)chips eller sjokolade?
te....kaffi eler te?
JA!!!Liker du å reise?
tija... har vært på Island, to ganger Tyrkia-Alanya, en gang Kreta-Agia Marina, to ganger Egypt-Sharm el Sheik, Egypt-Kairo, Spania-Mallorca-alcudia(da ble gulle laget, hehe), Spania-Tenerife- playa de las americas(en uke alene),Nederland-Amsterdam, to tre ganger sverige(midt/nord)...Har du reist masse?
Kor ønsker du å reise?