Spørreleken!

Har faktisk et i kjelleren, men det badet der nede er både iskaldt og guffent, så bruker det aldri. Planen er å flytte det opp når ny-badet er ferdig...

Har du mye maserier?
 
Sånn nesten, vi har landa på et navn vi begge liker, men har bare ikke spikra det enda, må se henne an om det passer på...
 
Høres superkoselig ut! Her tar vi livet HELT piano idag, barna plasker i plaskebasseng og spiser is, og foreldrene bare ser på og slapper av etter tidenes oppussingsmaraton...

Er det mye falske forhåpninger til fødsel hos dere for tiden?
 
Nei, her er det ingen tegn på fødsel og lite fokus på det i det hele tatt. Jeg er blant de siste i juni gruppa, så er bare 35+6 idag.

Er du utålmodig nå opp mot termin måneden?
 
Nei, jeg har jo egentlig ikke termin før i juli, men vet jeg blir igangsatt i slutten av juni. Så da blir det liksom ikke helt den samme ventingen, selv om vi selvfølgelig gleder oss veldig og teller uker og dager :)

Hvilken vogn har dere?
 
En quinny jogger vogn, storebroren sin som skal få bagdel på når babyen kommer, elsker at den tåler så mye og er bra på off-road :)

Har du skolestarter i hus i år?
 
Nei, har ei som begynner i 3.klasse :)

Hvordan har eventuelle søsken reagert på at det kommer en baby?
 
Virker som han gleder seg og er veldig stolt :) men blir nok litt overgang etter 4,5 år som enebarn.

Hvilket nr i rekken er dette, og hvor gamle er evt storesøsken?
 
Vi har tre alternativer, men bestemmer ikke før etter fødsel. Til førstemann hadde vi en liten liste, og ingen passet, så måtte finne nytt :)

Hva er ditt favorittnavn?
 
Mitt favorittnavn gjennom tidene må være:
Jente: Elisabeth
Gutt: Cedrik

Har dere lammeskinn til babysengen/vogna?
 
Ja, har lammeskinn både i vogna, senga og kurven :) syns det er genialt! Arver etter storebror da :)

Hvilken babycall skal dere ha?
 
Ikke flink nok. Men sitter faktisk og drikker et glass vann akkurat nå da ;-)

hva skal du i helga?
 
I helga skal jeg prøve, og ta skikkelig vare på meg selv :)
Prøve, og få orden på to fæle, og skikkelig smertefulle sår FØR jeg går i fødsel :eek:

Utenom er det kun 4 av oss som er hjemme :) Får finne på noe kos som de to små setter pris på... og som jeg orker :p
 
Back
Topp