Nei mye bedre hud! Men er tørr i huden da pga kuldenDropper det da jeg ikke er noen festløve uten alkohol. Haha
Har du fått uren hud under graviditeten?
Foretrekker du sommer eller vinter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei mye bedre hud! Men er tørr i huden da pga kuldenDropper det da jeg ikke er noen festløve uten alkohol. Haha
Har du fått uren hud under graviditeten?
Bv og fbNei [emoji55]
Hva surfer du daglig på?
Bv og fb
Hvilken farge liker du best?
Nope, ikke med denne kvalmenJeg elsker alt av blått[emoji173]️[emoji173]️ Har du fått begynt på julebaksten[emoji1335]?
Nope, men gubben er avhengig Har du begynt på julegavene?Nope, ikke med denne kvalmen
Liker du pringles?
FerdigNope, men gubben er avhengig Har du begynt på julegavene?
Det hender det blir litt for mange gaver ja Er du nøye når du pakker inn julegavene, at det skal se pent ut?Ferdig
Eller en til gubben må jeg finne.
Og pakke inn alt.
Handler du mange gaver?
Prøver.Det hender det blir litt for mange gaver ja Er du nøye når du pakker inn julegavene, at det skal se pent ut?
Nei null energi til å tenke på jul og advent Skal du på shopping på black friday?Gløgg kan være godt ja
Har du begynt å små pynte til advent?
Mulig noe nettshopping [emoji5]
Er du ferdig med pakkekalender om du kjøper det til barna?
Nyte tiden og være aktiv.Jeg trengte ingen unnskyldning, jeg drikker svært sjeldent til vanlig og dermed var det ingen som reagerte noe på det
Hva ønsker du å få gjort i løpet av permisjonstiden?
Nyte tiden og være aktiv.
Har du mye som skal være gjort før den lille kommer?
Har alt av innkjøp å få gjort, men å lage babyrom venter vi med til babyen er noen mnd gammel
Arver du baby klær og utstyr?