ORIGINAL: Tessa
Konklusjon; det er ikke en kjeft her med fnugg av "synske" evner....
Du skal ikke si det for sikkert [;)]
Men det er mange ikketroende.. Og det går helt greit! Kan bare synes at det er litt rart at "vi" skal akseptere deg når du ikke aksepterer "oss"?
Tror du virkelig at det er folk her inne som vil bruke tid og krefter på å overbevise en skeptikker? Hele greia med "jeg tror det når jeg ser det" er bare bullshit..
Det er 3 alternative veier når det kommer til overbevisning av en skeptikker, enten skremmer du livsshiten ut av personen, du klarer ikke eller personen tenker ok; her er det noe!
Største "riskiko" er at personen ikke tror i det heletatt om alt blir servert på et sølvfat... Og hvem vil bruke tid og krefter på slikt? Jeg kjenner sjøl at jeg blir ordnetlig psykisk sliten hvertfall, og gidder ikke det mere.
MEN jeg tror at du kanskje sammen med mange andre har missforstått hele greia... Det som blir sett er ikke et fasittsvar men er et alternativ du kan oppnå via mål i livet. Du kan ikke få et fasittsvar på livet, men du kan bruke det til å tenke over hva en alternativ rute kan være. Jeg kan ikke bli en doktor ved å sitte på bv eller se på filmer hele dagen lang - man må jobbe for det.
Det går ikke an å leve etter noe en person har sagt - du må leve DITT liv!
Selv har jeg en naturlig nyskjerrighet som har gjort at jeg har lest om håndlesning, tarott, astrologi og ved siden av testet ut hva jeg selv kan... Utrolig spennende og jeg er gla for at jeg er åpen og mottakelig for å lære så mye spennende og nytt som mange andre ikke tørr ta i. Kall det hokus og pokus, men det er det jeg tror på og jeg er like mye verd som det du er "religionsmessig".