Spåing?

Ta deg en tur til en healer i sør amerika og få han til å holde hånden sin over skuldra di eller ned langs ryggsøyla, og han vil finne MASSE fra din fortid uten at du har sagt annet enn hei! For å sette det på kanten, skal du reise til Sør afrika...
Vi har alle våre hemligheter som ingen vet om, Men for all del, Ikkje døm noke uten at du har noke som helst forutsetning for å meine negativt om det!

HÆ? Sør amerika elelr Sør-Afrika? Må jeg helt dit? Så det ER altså ingen her som kan det likevel...Var det jeg lurte på ser du...[8D]

Hallo? Fikk da bestemt inntrykk av at det finnes folk her som kan! Overbevis meg!

For å sette det på kanten sa eg...
Reis til en healer her til lands, du vil nok få sjokk når du får høre ke dem sier :)
Kos deg videre :)

Hvis det ER healere/spåkoner her inne...?

Skader det å prøve å spørre da, om det er noken her som kan?? :p
Er jo det som er spørmålet... og en finner nok fort nok ut om det ikkje stemmer! :)

Ser ikke ut som det er noen her. Eller så liker de ikke rampelyset.

Skader fremdeles ikkje å spørre...
Men takk for hjelpa med å dytte opp tråden :)
kanskje du får en ovveraskende PM om en stund? :p

Det hadde faktisk vært kult. DA skal jeg slenge innom og si fra, for da skal jeg jauggu meg tro på det jeg og![:D]
Og for ordens skyld, JA jeg er født skeptiker

For all del ver skeptiker, det er eg og! er viktig det, en skal ikkje vere skråsikker på alt....
Men en negativ skeptiker er ikkje alltid så bra, en trekker så fort fordommer at mykje blir negativt sett på...
Håper du får et svar på PM da :) Noen spør etter fødselsdato for å analysere, andre kommer med spesifikkt retta spørsmål til deg... Så dett blir spennende :)

Men en må vere open og ville tru!

Spør de etter fødselsdato blir det vel astrologi? Da bruker de jo stjernekart og sånt? Det er da ikke "spåing"? *forvirra*

Eg har ikkje peiling... Derfor eg vil finne ut :) Eg er nysgjerrig skeptiker :)
Positivt til det meste av testing :) :p

Så lenge dei kan seie noke på meg som er relevant både i fortid, nåtid og fremtid så bryr eg meg ikkje korleis dei fann det ut :)

ORIGINAL: malinl88

kan ikke spå selv, men vil gjerne bli spådd jeg også [:D] hehe

Konklusjon; det er ikke en kjeft her med fnugg av "synske" evner....

oj hehe skal si det ble liv her [;)]
jeg har ikke påstått at jeg er synsk,men jeg har englekort ja..å det er jeg stolt over,de betyr veldig mye for meg,å har hjulpet meg masse[:)]nei jeg er ikke hyperkristlig,men har som mangen andre min barndomstro[:)]
jeg forstår veldig godt at det er skeptikere ,å det er bare sundt å være det.jeg er en selv..å i likhet til manegn andre så tror jeg som oftes ikke på det før jeg har prøvd det selv.[:)]
å for mangen kan nok dette virke som om jeg har en skrue løs som tror at jeghar kontakt med engler..å det er helt ok,det er jo jeg som skal leve med det,ingen andre[:)]
å det er ikke JEG som "ser" men det er englene som gir meg et budskap gjennom kortene mine som jeg kan formiddle til andre..om det stemmer eller ei,det aner jo jeg ikke.. jeg formiddler bare[:)]
jeg kan ikke gi konkrete svar på når en blir gravid å hva kjønn,hvor du la igjen bankkortet ditt osv..men disse kortene får en til å tenke ,å mangen ser at de gir gode råd og veilidning som kan føre til et svar på de spørsmålene du har[:)]
dette med fødselsdato trenger jeg bare for at englene skal gi meg en best mulig informasjon til den som lurer,trenger hjelp eller veiledning[:)]

det tar littt tid for jeg må være opplagt å ikke trøtt og sliten..så derfor har jeg ikke svart de siste som sendte meg en pm[:)]

det som og er viktig faktor for at jeg skal kunne legge en mest mulig presis kortopplegging,er at den som spør, er åpen å at  de vil [:)]jeg kan ikke "spå" noen som ikke har bedt om det[:)]

ORIGINAL: orkidee3

oj hehe skal si det ble liv her [;)]
jeg har ikke påstått at jeg er synsk,men jeg har englekort ja..å det er jeg stolt over,de betyr veldig mye for meg,å har hjulpet meg masse[:)]nei jeg er ikke hyperkristlig,men har som mangen andre min barndomstro[:)]
jeg forstår veldig godt at det er skeptikere ,å det er bare sundt å være det.jeg er en selv..å i likhet til manegn andre så tror jeg som oftes ikke på det før jeg har prøvd det selv.[:)]
å for mangen kan nok dette virke som om jeg har en skrue løs som tror at jeghar kontakt med engler..å det er helt ok,det er jo jeg som skal leve med det,ingen andre[:)]
å det er ikke JEG som "ser" men det er englene som gir meg et budskap gjennom kortene mine som jeg kan formiddle til andre..om det stemmer eller ei,det aner jo jeg ikke.. jeg formiddler bare[:)]
jeg kan ikke gi konkrete svar på når en blir gravid å hva kjønn,hvor du la igjen bankkortet ditt osv..men disse kortene får en til å tenke ,å mangen ser at de gir gode råd og veilidning som kan føre til et svar på de spørsmålene du har[:)]
dette med fødselsdato trenger jeg bare for at englene skal gi meg en best mulig informasjon til den som lurer,trenger hjelp eller veiledning[:)]

det tar littt tid for jeg må være opplagt å ikke trøtt og sliten..så derfor har jeg ikke svart de siste som sendte meg en pm[:)]

det som og er viktig faktor for at jeg skal kunne legge en mest mulig presis kortopplegging,er at den som spør, er åpen å at  de vil [:)]jeg kan ikke "spå" noen som ikke har bedt om det[:)]

Signerer dette [:)]

Er også veldig vanskelig å spå skeptikere og folk som sier "bevis det".. For som du sier, er de ofte ikke åpen nok til at man får et bra innlegg...

Er jo en GOD grunn til at folk ikke vil gå ut her da! Da er innboksen full av PM på 1-2-3.. Og det er ikke alle som vil bruke all sin fritid på å legge kort på fremmede eller folk som egentlig ikke bryr seg og tror på dette..
Tar jo både mye tid og energi å legge kort på noen [:)]

Ikke det spor synsk, men har nettopp fått nye tarotkort og tar gjerne etpar kaniner, så fremt de er innforstått med at jeg bare øver meg på å tolke kortene[;)] Jeg vil gjerne ha fødselsdato også, men trenger ikke navnet ditt. (om du sender fødselstidspunkt og sånn ca. sted, kombinerer jeg tarotkorta med astrologi....[;)]). Kan IKKE spå eksakte tidspunkt for graviditet og fødsel, eller kjønn på baby....er som sagt IKKE synsk, gjør dette mest for moro. [:)] 

Jeg tar bare noen få prøvekaniner i første omgang, og det er ikke vits i å svare her i tråden (dvs å skrive "spå meg" etc), send pm og så svarer jeg om jeg får tid til å ta deg eller ikke. [:)]

ORIGINAL: Tessa

Konklusjon; det er ikke en kjeft her med fnugg av "synske" evner....

Du skal ikke si det for sikkert [;)]

Men det er mange ikketroende.. Og det går helt greit! Kan bare synes at det er litt rart at "vi" skal akseptere deg når du ikke aksepterer "oss"?

Tror du virkelig at det er folk her inne som vil bruke tid og krefter på å overbevise en skeptikker? Hele greia med "jeg tror det når jeg ser det" er bare bullshit..
Det er 3 alternative veier når det kommer til overbevisning av en skeptikker, enten skremmer du livsshiten ut av personen, du klarer ikke eller personen tenker ok; her er det noe!
Største "riskiko" er at personen ikke tror i det heletatt om alt blir servert på et sølvfat... Og hvem vil bruke tid og krefter på slikt? Jeg kjenner sjøl at jeg blir ordnetlig psykisk sliten hvertfall, og gidder ikke det mere.

MEN jeg tror at du kanskje sammen med mange andre har missforstått hele greia... Det som blir sett er ikke et fasittsvar men er et alternativ du kan oppnå via mål i livet. Du kan ikke få et fasittsvar på livet, men du kan bruke det til å tenke over hva en alternativ rute kan være. Jeg kan ikke bli en doktor ved å sitte på bv eller se på filmer hele dagen lang - man må jobbe for det.

Det går ikke an å leve etter noe en person har sagt - du må leve DITT liv!

Selv har jeg en naturlig nyskjerrighet som har gjort at jeg har lest om håndlesning, tarott, astrologi og ved siden av testet ut hva jeg selv kan... Utrolig spennende og jeg er gla for at jeg er åpen og mottakelig for å lære så mye spennende og nytt som mange andre ikke tørr ta i. Kall det hokus og pokus, men det er det jeg tror på og jeg er like mye verd som det du er "religionsmessig".

Veldig bra skrevet Bitzyh [:)]
Er så enig med deg [:)]

Morro å "oppdage" at det faktisk er mer mellom himmel og jord [:)]

ORIGINAL: sheagirl

Veldig bra skrevet Bitzyh [:)]
Er så enig med deg [:)]

Morro å "oppdage" at det faktisk er mer mellom himmel og jord [:)]

takker...![:D]

Det er kjempemoro! husker første gangen jeg begynte å se på astrologi.. satt med haka festet i gulvplankene! Var så utrolig mye som gjorde at jeg tenkte at ja, dette her er det faktisk noe i gett![:-]

Back
Topp