Spåing?

LitaOgGod

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Vet ikkje om denne tråden passer her, men er det noen som kunne tenkt seg å spådd meg?
Send meg en pm om det du kanskje får opp :) Hadde vert fint :)
Takk :)

Helt i orden frøken :p
Hadde tenkt å skrive: Dersom fleire vil henge seg på så er det heilt i orden :p
men det datt visst ut i sanden i forkavelsen :p :) Lykke til, håper vi får noen svar :)

bare å henge seg på å dytte :)
Lykke til til deg også Malinl88 :)

ORIGINAL: malinl88

kan ikke spå selv, men vil gjerne bli spådd jeg også [:D] hehe

Dytter litt jeg[;)]
Og sier heller ikke nei takk om noen ville spådd meg også[:)]

Virker ikkje som det er så mye interesse her...
Men får bare forsette å dytte tråden... er dere klare jenter?
Dytt, dytt dytt :)

det er kanskje ikke typisk spååing ..men jeg har englekorta mine ,så jeg har hatt noen kortlegginger på folk som trenger råd eller veiledning om noe de lurer på eller bare generellt[:)]
men det er kanskje ikke det dere er ute etter[:)]

ORIGINAL: orkidee3

det er kanskje ikke typisk spååing ..men jeg har englekorta mine ,så jeg har hatt noen kortlegginger på folk som trenger råd eller veiledning om noe de lurer på eller bare generellt[:)]

jeg trenger et råd[8D][8D]

eg vil bli spådd=)=) englekort virker veldig spennende=) du må gjerne spå meg om du gidd og har tid;)

Eg har bare lyst å få vite noke liksom? Sjå kor vidt det stemmer... blei spådd jente i august (noko som ikkje ser ut til å stemme)... :(
Så alt er av interesse :)

DYtt frøkener, dytt :)

Åhh, vil du spå meg??[:)]

Kan anbefales [:D][:D][:D]
Traff spiker'n på hode når det gjaldt meg [;)]

Tusen takk igjen [:D]

ORIGINAL: Bitzyh

jeg trenger et råd[8D][8D]

bare send meg en pm du hvis du vil[:)]så kan jeg svare så fort jeg kan[:)]

ORIGINAL: Lillemor08

Åhh, vil du spå meg??[:)]

send meg en pm du[:)]

ORIGINAL: Sweetness

Eg har bare lyst å få vite noke liksom? Sjå kor vidt det stemmer... blei spådd jente i august (noko som ikkje ser ut til å stemme)... :(
Så alt er av interesse :)

DYtt frøkener, dytt :)

jeg kan ikke spå hva kjønn du får eller noe..men generelt råd og veiledning kan jeg gi deg hvis du vil ha[:)]

Eg er så spent eg :p :)
dytte på dytte på...
er spent på om fleire kan eventuellt spå og :) eller liknende :)

HAHAHAHAHAHA! nei kjære tid...TROR dere seriøst på sånt....?
Er en del av elevene til Märtha her og da?
*Dævver*

ORIGINAL: Tessa

HAHAHAHAHAHA! nei kjære tid...TROR dere seriøst på sånt....?
Er en del av elevene til Märtha her og da?
*Dævver*

Ja, eg trur på sånnt :)
For det er så utrolig masse som har stemt, både fra fortid nåtid og fremtid i mine tilfeller.
men vil prøve avstandsspåing, for det syns eg er enda meir interessant :)
Men siden du ikkje trur på slikt så trenger du vel strengt tatt ikkje kommentere noke?

Trur på sånt den dagen noen fra et forum, som ikke kjenner meg eller vet noe om meg, kan sende meg en pm og fortelle meg både det ene og andre fra fortida mi OG nåtid, som ingen andre veit.[8|]

Back
Topp