sol vil bli mamma
Gift med forumet
Så snill du er!tilje skrev:
Er gravid nå, ser du hvilket kjønn? Er født 070981
ser du har ei lita snuppe i magen...klem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så snill du er!tilje skrev:
Er gravid nå, ser du hvilket kjønn? Er født 070981
hei håper du klarer du å se noe på meg?mariolau skrev:
meg:181189
min mann:270987
når blir vi gravide? ser du evt kjønn?
Jeg er født 07.06.71 og han 21.03.67ønsker4mann skrev:
Lurer på om det klaffer denne syklusen eller om vi må til med ett kraftigere behandlingsprogram.
Jaja… Kan jo vært morro å høre hva du spår. ;-)Kriswizz skrev:
Meg: 021172 Mannen min: 040174
Vi lurer litt på om det er så fornuftig av oss å bli prøvere nå til høsten alikevel eller om vi burde vente litt.
Ta gjerne en titt på oss også :) Jeg er født 03.07.80 Samboer 25.22.75 Når blir jeg gravid igjen, og kan du se hvilket kjønn? Og kan du se om bekkenplagene mine vil bli værre neste svangerskap..?Klatremus Lillemann skrev:
hei slenger meg på jeg...mirakelimage skrev:
jeg er født 191081 mannen 080276, og jeg lurer på om vi klarer det engang til, og når og om det blir fullgodt denne gangen eller en ny prematur....
Venter spendt!!!
Jeg og vil bli spådd ;)tusse1975 skrev:
10.06.75 og mannen 01.10.74
Blir det barn på oss? Hvordan skal det gå med ICSI forsøket vårt nå?
Hvis det blir barn ser du hvilket år og mån dei/det bli født?
Takk ;)
Slenger meg på! :Dhåp&tro skrev:
Jeg er født: 02.10.90, han 13.04.87
Lurer på når jeg får en liten spire i magen? Ser du hvilket kjønn?
Og om du ser hvordan jobbsitusjonen min bli fremover? :)
sol vil bli mamma skrev:
Ta gjerne en titt på oss også :) Jeg er født 03.07.80 Samboer 25.22.75 Når blir jeg gravid igjen, og kan du se hvilket kjønn? Og kan du se om bekkenplagene mine vil bli værre neste svangerskap..?Klatremus Lillemann skrev:
heia..
Får opp graviditet på deg i oktober -november..
ser dere får en liten gutt...
får opp at bekken blagene dine blir slik de er..vet ikke hvordan jeg skal forklare det fikk opp ordene"slik de er"...
ser det går bra med svangerskapet...
klem
Klatremus Lillemann skrev:
sol vil bli mamma skrev:
heia..
Får opp graviditet på deg i oktober -november..
ser dere får en liten gutt...
får opp at bekken blagene dine blir slik de er..vet ikke hvordan jeg skal forklare det fikk opp ordene"slik de er"...
ser det går bra med svangerskapet...
klem
Tusen takk! Bra hvis bekkenplagene ikke blir værre.. Har nemlig slitt med veldige bekkenplager som kom tilbake med full styrke 6 mnd etter forrige fødsel og gikk sykmeldt ett helt år.. Har endelig begynt å komme meg på bena igjen. Et tilleggsspørsmål hvis du orker; ser du om det er utsikter for ny jobb i nærmeste framtid?
sol vil bli mamma skrev:
Heisann.C26 skrev:
Jeg er født 01061985 og sambo er født 21051985.
Jeg lurer på om du kan se om det blir en liten spire på oss i nærmeste fremtid, og om det eventuelt blir en gutt eller jente... Eller kanskje to... Kjempe spent! :)
hei vennen..
da har jeg sett på deg ang graviditet..
her får jeg opp graviditet innen desember...
får opp at det må bli litt kjøligere i luften først...
ser dere får en gutt...får opp at du blir raskt gravid igjen etter denne graviditeten...ser dere får jente da..
får opp nå november -desember på deg angående graviditet..
føler at dere må roe ned litt å...stresset rundt det å bli foreldere hindrer spiren i å feste seg...lykke til søta..
klem
jeg er født 24.06.88 sambo er født 29.12.79Nadde88 skrev:
kan du spå om spira sitter på meg nå? er spent på hva du får opp til svar =)
og om det kommer en liten gutt eller jente første gangen..... Håper virkelig du vil se på meg.
har prøvd i mange år så nå gir jeg snart opp om ikke spira kommer... <3
sol vil bli mamma skrev:
Slenger meg på! :Dhåp&tro skrev:
Jeg er født: 02.10.90, han 13.04.87
Lurer på når jeg får en liten spire i magen? Ser du hvilket kjønn?
Og om du ser hvordan jobbsitusjonen min bli fremover? :)
Her må jeg spørree...har du sire i magen alt???
får opp graviditet på deg NÅ jeg..kan dette stemme??
massevis med fruktbar het rundt deg..får opp graviditet nå..om du ikke alt er gravid så blir du det i september...
ang jobb situasjon..her får jeg opp "det går godt"...det er desverre alt jeg fikk opp nå..
klem
Nå er det slutt på snokingen - slenger meg på jeg også ;)Kiddy skrev:
Jeg: 23.04.90, Han: 03.04.87
Lurer på når (om?) jeg vil bli gravid, og om du ser hva vi får - gutt, jente, tvillinger?
slenger meg på jeg også , jeg er fra 15 08 79, og mannen min 14 10 76, ser du noen spirennugni skrev:
hos oss ? evnt gutt eller jente , har en jente på tre fra før ønsker veldig en liten en til veldig snart så det ikke blir forlenge imellom
Slenger meg på jeg også:)PrøverPåNr3... skrev:
Meg:060985
Han:050584
Når vil spira sitte? Gutt/jente? Tvillinger? Får jeg jobb snart?
Håper du har mulighet til å svare på noe av dette:)
På forhånd tusen hjertelig takk
Så hyggelig av deg! Jeg er født 28.12.87 og han 11.08.84, og jeg lurer på hvilket kjønn som lurer i min lille mage. Samboeren er overbevist om pike, men jeg er ikke så sikker, hehe. Tusen takk hvis du vil spå meg:)Tittetitt skrev:
hollys skrev:Jeg og vil
Er født 24.09.89 og lurer også på neste graviditet og kanskje kjønn?
Vi har ikke blitt gravide på snart 2 år så tror kanskje vi må søke lykken ett annet sted enn soverommet snart.
*ikke quote* elle du kan ta bort når jeg er født når du svarer.
Hepe skrev:Jeg vil også gjeren bli spådd:)
jeg er født 26.10.83, mannen 07.03.81
Nå får vi nr 2, og hvilke kjønn, evt fler??