Spå kjønnet

Kan jeg spørre hvorfor du ønsker å vente? Ikke at jeg synes det er rart/feil, jeg er bare nysgjerrig hva du tenker om det, hvis du vil dele selvsagt :happy:

Jeg selv tror jeg vil vite før men har ikke bestemt meg helt, spiller ingen rolle om det er gutt eller jente for meg :Heartred
Nei, ingen stor grunn egentlig, bare at det kunne vært litt artig å teste det også liksom! Med de to forrige har jeg hatt veldig lyst til å vite så snart som mulig, men denne gangen tenker jeg at det kunne vært litt gøy å spare den overraskelsen til fødestua. Men herlighet, jeg kommer helt sikkert til å bli mer nysgjerrig når muligheten for å få vite er der! Så har ikke bestemt noe 100%.

Jeg har siden jeg gikk gravid med førstemann vært sikker på at jeg ville ende opp med 3 gutter. Aner ikke hvorfor . Nå, to gutter senere, føler jeg fremdeles at nr.3 blir gutt blir selvfølgelig veldig glad for jente også, enklere å finne navn da

Tror nok det blir en gutt denne gangen også, storebror har gått og sagt at mamma har lillebror i magen, han vet så klart ikke at jeg er gravid enda, men han har veldig lyst å bli storebror :p men jeg har et lite håp om at det blir jente, hadde vært så mye enklere med navn da.. og fint med en av hver!

Nei, ingen stor grunn egentlig, bare at det kunne vært litt artig å teste det også liksom! Med de to forrige har jeg hatt veldig lyst til å vite så snart som mulig, men denne gangen tenker jeg at det kunne vært litt gøy å spare den overraskelsen til fødestua. Men herlighet, jeg kommer helt sikkert til å bli mer nysgjerrig når muligheten for å få vite er der! Så har ikke bestemt noe 100%.
Skjønner! Blir spennende å se hva du ender opp med å gjøre da, få vite før eller vente til fødsel :woot:

Flere som er utålmodige for å finne ut av kjønn? :D Jeg er sååå nysgjerrig på hvem som gjemmer seg inni her.. føler det blir lettere å se det for seg når man vet hvem det er.

Første barnet og har ingen følelse på gutt eller jente :) Jeg har neste ultralyd når jeg er 12+3, kan man se kjønn da eller er det for tidlig? :smiley-ashamed004

Første barnet og har ingen følelse på gutt eller jente :) Jeg har neste ultralyd når jeg er 12+3, kan man se kjønn da eller er det for tidlig? :smiley-ashamed004
De sier det som regel ikke på sykehuset så tidlig, men det kan være mulig å se på NUB om man har riktige bilder :D

Vi har fått vite kjønn med alle 3 barna våre rundt den tiden, alle var riktige :happy: Så det er absolutt mulig, men man er jo selvsagt aldri 100% sikker så tidlig. Men de fleste vi har vært borti har i hvert fall kommet med sin gjetning

Vi har fått vite kjønn med alle 3 barna våre rundt den tiden, alle var riktige :happy: Så det er absolutt mulig, men man er jo selvsagt aldri 100% sikker så tidlig. Men de fleste vi har vært borti har i hvert fall kommet med sin gjetning
Så spennende :woot:

Mens vår sønn trodde vi at var en jente i 6-7 uker! Så der var det ikke riktig :)

Mens vår sønn trodde vi at var en jente i 6-7 uker! Så der var det ikke riktig :)
Hehe, nei, som sagt, man kan aldri si helt sikkert så tidlig. Og vi har alltid tatt det med en klype salt, så gikk ikke til innkjøp av tøy før vi var helt sikre. Vi var nok heldige :hilarious:

Ååå jeg er også så nyskjerrig på om det er jente eller gutt! Har ingen følelse og hadde ikke det sist heller. Hvordan "føler" man hvilket kjønn ungen har da? Hadde mye samleie før EL da, så kanskje det blir ei jente! Jeg blir jo helt ærlig hakket mer glad for jente siden vi sikkert ikke skal ha flere barn og jeg gjerne vil oppleve begge deler, men samtidig koslig med en lillebror som eldste kan leke med. Tror jeg skal innstille meg på gutt, også heller bli ekstra overrasket da om det blir jente! :)

Ååå jeg er også så nyskjerrig på om det er jente eller gutt! Har ingen følelse og hadde ikke det sist heller. Hvordan "føler" man hvilket kjønn ungen har da? Hadde mye samleie før EL da, så kanskje det blir ei jente! Jeg blir jo helt ærlig hakket mer glad for jente siden vi sikkert ikke skal ha flere barn og jeg gjerne vil oppleve begge deler, men samtidig koslig med en lillebror som eldste kan leke med. Tror jeg skal innstille meg på gutt, også heller bli ekstra overrasket da om det blir jente! :)
Vanskelig å forklare hvordan det føles, er vel mer sånn at det føles «riktig» kanskje når man tenker «dette er gutt» eller «dette er jente». Men følelsene kan jo være litt styrt av andre faktorer også, jeg tror f.eks at jeg får gutt nå fordi 1) jeg er ikke så dårlig (enda) 2) vår nr 2 er jente, så det hadde jo vært «for enkelt» om vi kunne brukt alle klær osv en gang til :laughing002 (Det kan man uansett altså, og vi kommer til å bruke den rosa bilstolen våres uansett)

Back
Topp