Spå kjønnet

Kan jeg spørre hvorfor du ønsker å vente? Ikke at jeg synes det er rart/feil, jeg er bare nysgjerrig hva du tenker om det, hvis du vil dele selvsagt :happy:

Jeg selv tror jeg vil vite før men har ikke bestemt meg helt, spiller ingen rolle om det er gutt eller jente for meg :Heartred
Nei, ingen stor grunn egentlig, bare at det kunne vært litt artig å teste det også liksom! Med de to forrige har jeg hatt veldig lyst til å vite så snart som mulig, men denne gangen tenker jeg at det kunne vært litt gøy å spare den overraskelsen til fødestua. Men herlighet, jeg kommer helt sikkert til å bli mer nysgjerrig når muligheten for å få vite er der! Så har ikke bestemt noe 100%.

Jeg har siden jeg gikk gravid med førstemann vært sikker på at jeg ville ende opp med 3 gutter. Aner ikke hvorfor . Nå, to gutter senere, føler jeg fremdeles at nr.3 blir gutt blir selvfølgelig veldig glad for jente også, enklere å finne navn da

Tror nok det blir en gutt denne gangen også, storebror har gått og sagt at mamma har lillebror i magen, han vet så klart ikke at jeg er gravid enda, men han har veldig lyst å bli storebror :p men jeg har et lite håp om at det blir jente, hadde vært så mye enklere med navn da.. og fint med en av hver!

Back
Topp