Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Termin: 12 juli
Tipper født: 15 juli, på min nylig avdøde mormors bursdag. Føler et nærvær og mistenker at hun har en finger med i spillet på det som hadde blitt hennes første olderbarn.
Kjønn: sterk feeling på jente, hatt det siden uke 7.
Forløp: sikkert langtrukken og smertefull! Jeg har alltid uflaks..
Annet: Babyen ligger HELT sikkert i seteleie, jeg er selv setebaby og ref uflaksen over så slipper jeg nok ikke unna
Termin: 22.07.17
Tipper født: ettermiddagen etter termin.
Kjønn: foreløbig feeling er gutt.
Forløp: hodepinen og mas riene starter sikker på morgen/formiddag ... tar seg raskt opp,så er en frisk å rask gutt kommet til verden i raserfart uten problemer
Termin: 18 juli
Tipper født: 28.juli kl 23.40
Kjønn: tipper gutt- finner ut det ved fødsel (skal presse godt for å få vite det fort )
Forløp:
Kommer til å bli satt i gang- og kommer til å bruke mellom 12-18 timer. Tipper på en helt normal fødsel! Er innstilt på alt av smertestillende- men har lett for å ombestemme meg kommer til å kjefte på alt og alle underveis- og gråte og si unnskyld etterpå ;-)
Sååå gøy å lese nå
Det ble en gutt, å han kom dagen etter termin men på kvelden, uten forvarsel å i en heidundrende fart glad vi bodde på sykehushotellet å ikke hjemme
Så morro å lese nå i etterkant! Litt sprøtt å se hvor godt magefølelsene våre har stemt egentlig.Wow- d var ikke galt tippet her!
Terminen ble flyttet frem, og jeg fødte 9 dager på overtid!
Latensfase fra tirsdag, vannet gikk søndag morgen, og var misfarget. Fikk drypp og alt begynte å gå til helvette [emoji23] endte med alt av smertestillende og keisersnitt etter 12 timer med drittrier som ikke gjorde noe jobb
Men gutt ble d, noe jeg trodde hele tiden [emoji38]
Men jeg kjefta ikke på noen, var helt stille hele tiden! Sa au en gang, kun fordi jordmor var uheldig og «kløp» meg i indre kjønnsleppe med undersøkelse [emoji23]
Termin: vet ikke enda
Tipper født : blir nok i 05 tiden en torsdags morgen slik som de 2 andre
Kjønn : gutt
Annet: tror fødselen kommer til å vare 25-26 timer fra første ri. Kommer nok til å ha feber og litt høyt blodtrykk slik at jeg må ha epidural og intravenøs.
Har hatt to veldig like fødsler før