Spå fødselen

Termin: 9juli
Tipper født: 18-19juli i 10tia på morran
Kjønn: kansje jente
Forløp: vet ikke, første gang, men kan tenke mæ at d kommer te å ta en evigheta
 
Termin: 2. juli

Tipper født: 9. juli, på morningen/formiddagen kanskje

Kjønn: jente (men endrer ofte mening :p )

Forløp: tipper det begynner med vannavgang, siden det gjorde det sist. Deretter ser jeg for meg en superlett fødsel som tar ca tre timer og egentlig ikke er vond i det hele tatt :D

Annet: :)
 
Termin: 12 juli
Tipper født: 15 juli, på min nylig avdøde mormors bursdag. Føler et nærvær og mistenker at hun har en finger med i spillet på det som hadde blitt hennes første olderbarn.
Kjønn: sterk feeling på jente, hatt det siden uke 7.
Forløp: sikkert langtrukken og smertefull! Jeg har alltid uflaks..:p
Annet: Babyen ligger HELT sikkert i seteleie, jeg er selv setebaby og ref uflaksen over så slipper jeg nok ikke unna:confused5
 
Termin: 6 juli blir justert til 4 juli,
Tipper født : 3 juli.
Kjønn : gutt
Forløp : rier starter på natten og er født innen morgentimene ved hjelp av vakuum :)
 
Termin: 23.juli
Tipper født: 16.juli
Kjønn: tenker jente, men i det siste usikker XD
Forløp: forhåpentlig fort 7-8 timer.
Annet: -
 
Termin: 1. Juli

Tipper født: St.hans aften, 24. juni

Kjønn: Gutt

Forløp: Gutten ligger i seteleie og fødselen blir langtrukken. Fødselen starter med vannavgang på natta. Hele natta og dagen går uten mye framgang. Det tar for lang tid uten at fødselen utvikler seg, så gutten må til slutt tas med hastekeisersnitt[emoji12]
 
Skal vi komme med resultatene damer??
Jeg kan starte;)

Termin 4.juli
Tipper født 1 juli
Ble født; 27/juni-17

Kjønn:har en følelse på gutt altså....
Ble gutt[emoji3][emoji3]

Forløp:tror kjapt;søstera ble født etter 23 timer latensfase;og 2,5 T aktiv fødsel.
Faktisk forløp: kjente svak start kl 16.30; gutt født 21.38, en time aktiv fødsel[emoji5][emoji5]
 
Termin: 12 juli
Tipper født: 15 juli, på min nylig avdøde mormors bursdag. Føler et nærvær og mistenker at hun har en finger med i spillet på det som hadde blitt hennes første olderbarn.
Kjønn: sterk feeling på jente, hatt det siden uke 7.
Forløp: sikkert langtrukken og smertefull! Jeg har alltid uflaks..:p
Annet: Babyen ligger HELT sikkert i seteleie, jeg er selv setebaby og ref uflaksen over så slipper jeg nok ikke unna:confused5

Fasit:
Ei jente, i seteleie (!), men tatt med planlagt KS 4/7.
 
Termin: 22.07.17
Tipper født: ettermiddagen etter termin.
Kjønn: foreløbig feeling er gutt.
Forløp: hodepinen og mas riene starter sikker på morgen/formiddag ... tar seg raskt opp,så er en frisk å rask gutt kommet til verden i raserfart uten problemer :)

Sååå gøy å lese nå:joyful:

Det ble en gutt, å han kom dagen etter termin:) men på kvelden, uten forvarsel å i en heidundrende fart:D glad vi bodde på sykehushotellet å ikke hjemme:)
 
Termin: 18 juli
Tipper født: 28.juli kl 23.40
Kjønn: tipper gutt- finner ut det ved fødsel (skal presse godt for å få vite det fort :) )
Forløp:
Kommer til å bli satt i gang- og kommer til å bruke mellom 12-18 timer. Tipper på en helt normal fødsel! Er innstilt på alt av smertestillende- men har lett for å ombestemme meg :) kommer til å kjefte på alt og alle underveis- og gråte og si unnskyld etterpå ;-)

Wow- d var ikke galt tippet her!
Terminen ble flyttet frem, og jeg fødte 9 dager på overtid!
Latensfase fra tirsdag, vannet gikk søndag morgen, og var misfarget. Fikk drypp og alt begynte å gå til helvette [emoji23] endte med alt av smertestillende og keisersnitt etter 12 timer med drittrier som ikke gjorde noe jobb ‍♀️
Men gutt ble d, noe jeg trodde hele tiden [emoji38]
Men jeg kjefta ikke på noen, var helt stille hele tiden! Sa au en gang, kun fordi jordmor var uheldig og «kløp» meg i indre kjønnsleppe med undersøkelse [emoji23]
 
Sååå gøy å lese nå:joyful:

Det ble en gutt, å han kom dagen etter termin:) men på kvelden, uten forvarsel å i en heidundrende fart:D glad vi bodde på sykehushotellet å ikke hjemme:)
Wow- d var ikke galt tippet her!
Terminen ble flyttet frem, og jeg fødte 9 dager på overtid!
Latensfase fra tirsdag, vannet gikk søndag morgen, og var misfarget. Fikk drypp og alt begynte å gå til helvette [emoji23] endte med alt av smertestillende og keisersnitt etter 12 timer med drittrier som ikke gjorde noe jobb ‍♀️
Men gutt ble d, noe jeg trodde hele tiden [emoji38]
Men jeg kjefta ikke på noen, var helt stille hele tiden! Sa au en gang, kun fordi jordmor var uheldig og «kløp» meg i indre kjønnsleppe med undersøkelse [emoji23]
Så morro å lese nå i etterkant! Litt sprøtt å se hvor godt magefølelsene våre har stemt egentlig.
 
Termin: vet ikke enda
Tipper født : blir nok i 05 tiden en torsdags morgen slik som de 2 andre :p
Kjønn : gutt
Annet: tror fødselen kommer til å vare 25-26 timer fra første ri. Kommer nok til å ha feber og litt høyt blodtrykk slik at jeg må ha epidural og intravenøs.

Har hatt to veldig like fødsler før:p


Ble litt annerledes enn jeg trodde :p

Ble en jente, født en tirsdag 5 dager etter termin kl 03.33.
Fødselen gikk så raskt at det var ikke sjangs til å rekke epidural :p
 
Back
Topp