Sovner ved puppen

Det er helt naturlig:) Min på 21 måneder kan fortsatt sovne ved puppen;)
Hvis du er redd hun ikke får i seg nok melk kan du massere henne litt på kinnet for å få henne til å spise mer.
 
Føler hun er litt avhengig av pupp for å sove.. Noen tips for andre måter?
at en nyfødt er avhengig av puppen på den måten er naturlig og instinkt. Høres at som alt er som det skal være. Bare senk skuldrene og nyt roen når babyen sover, det er lenge til du trenger å tenke på rutiner! :)
 
at en nyfødt er avhengig av puppen på den måten er naturlig og instinkt. Høres at som alt er som det skal være. Bare senk skuldrene og nyt roen når babyen sover, det er lenge til du trenger å tenke på rutiner! :)
Tusen takk for tips alle sammen! Baby er i dag 8 dager og jeg er veeeeldig stolt og glad. Hadde i dag besøk av bestevenninna til mamma som er spesialsykepleier på nyfødte premature (mi jente er fullborn, så altså ikke noe sånn sett).. Jeg har kjent henne hele livet.. Hun hjalp meg å lærte meg hvordan man kan roe ned uten pupp! fikk da tips om babynest (som hun GA MEG I GAVE ❤️) og at man kan lage suselyder, sette på støvsugeren osv... :) Weee føler alt går så mye bedre nå!
 
Så bra :) Mi har sovet godt i nestet sitt siden vi kom hjem fra sykehuset, både på dagen i vugga, i senga si, i senga vår og når vi har vært på besøk. Og hun er snart 3måneder nå :)
Jaa, hun våknet så mye før, når hun ikke hadde nestet! Funker kjempe bra, hun har ikke våknet på flere timer :D veldig fint for ei sliten førstegangsmor med en liten 8-dags baby
 
Jaa, hun våknet så mye før, når hun ikke hadde nestet! Funker kjempe bra, hun har ikke våknet på flere timer :D veldig fint for ei sliten førstegangsmor med en liten 8-dags baby
Så bra :) Mi sover for det meste 4-6timer på natta nå, så det er kjempe godt :) Men første måneden våknet hun ca hver 3t å skulle ha mat, men sovnet som oftes fort igjen når hun var mett :)
 
Det er kos, så lenge hun spiser seg mett først :)
 
Back
Topp