Sovner ved puppen

Bird_24

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Jenta min sovner ved puppen.. Er det dumt? Kommer jeg til å slite med det senere i amminga?
 
Jenta min sovner ved puppen.. Er det dumt? Kommer jeg til å slite med det senere i amminga?
Får hun spist ferdig da? Det var et problem her i førsten. Hun sovnet omtrent før hun fikk i seg mat. Måtte kle av henne og klype henne under føttene... Men så lenge hun får i seg seg mat er det jo ikke noe problem. :)
 
Koselig. Vi gjorde det her lenge. Men angret på at jeg hadde gjort det hver kveld når vi måtte til med at andre skulle legge. Så nå får hun på stuen før vi går opp for å sove. Begynte avvenningen med legging samtidig som vi byttet fra bedside/samsoving til sprinkelseng :)
 
syns det hørtes ut som et tegn på ro og trygghet;)
 
Har alltid mine to gjort og. Og har brukt puppen på natta til og få sove videre :p men ville ikkje gjort babyen avhengi av pupp for og sovne..
 
Jeg gjorde det så tidlig. :) Din er jo nylig født, så kos dere!
Bare pass på at hun får i seg nok mat først. Jeg måtte stryke her og der for å sørge for det. ;)
 
Absolutt ikke dumt. Min sovnet på puppen E nå. 17 mnd :p Han kan sovne uten altså. Anbefaler deg å lese om det fjerde trimester :)
 
Får hun spist ferdig da? Det var et problem her i førsten. Hun sovnet omtrent før hun fikk i seg mat. Måtte kle av henne og klype henne under føttene... Men så lenge hun får i seg seg mat er det jo ikke noe problem. :)
Hun er akkurat 7 dager gammel, og har gått opp fra fødselsvekt 3950 gram til i dag (var på kontroll på sykehuse) hvor hun veide 4003 gram så hun er faktisk over fødselsvekta si :) tisser og bæsjer masse også. Så hun får i seg nok mat ja!! :)
 
Mi gjør det nesten hver kveld før hun tar natta, men sovner aldri før hun er skikkelig mett. Og da er det bare å løfte henne opp i nestet og så sover hun ca 4timer før hun skal ha mat igjen :)
 
Back
Topp