Sovner baby på egenhånd?

Jeg har en merkelig baby. :P Idag har han ligget lenge og prata i senga, så jeg har levert vesla i senga og sittet en stund etterpå og sett på netflix. Det slår meg at nå har han vært stille en stund, så jeg går og sjekker. Der ligger han og sover. :P Uten smokk og kosefille. Dette har skjedd et par ganger før.
Hvorfor kan det ikke alltid være sånn?? :P
Det går jo tydeligvis an, så kanskje vi får øve?

Her er det og begge deler. Dersom jeg leser henne riktig og legger henne ned til perfekt tidspunkt (ikke for våken, ikke for trøtt) så sovner hun av seg selv eller ved at jeg bare sitter ved siden av :) Ellers er det byssing og amming på dagtid og tilgang til å få lukte i armhulen min på natta :)

Og det perfekte tidspunktet er veldig vanskelig å vite når er, syns jeg. ;)

Her sover han fra halv 9 til 8 uten mat, bare smokk :) å fra 8:15 til 11 på et måltid. Må bare ha putter og koden sin. Uten kosen sover han ikke så godt. 10 uker på torsdag

Har hun kosefille?
Ja, hu har begynt å vise interesse for en kosebamse/fille ;) så jeg legger den alltid ned sammen med henne. Men her er det hyling med en gang hu ligger alene.... Så vi får bare ta tiden til hjelp. Kjenner at jeg ikke orker å stresse med det. Hun trenger tydeligvis mer tid og nærhet. Så da får jeg bare gi henne det. Føles best sånn :)

Ja, hu har begynt å vise interesse for en kosebamse/fille ;) så jeg legger den alltid ned sammen med henne. Men her er det hyling med en gang hu ligger alene.... Så vi får bare ta tiden til hjelp. Kjenner at jeg ikke orker å stresse med det. Hun trenger tydeligvis mer tid og nærhet. Så da får jeg bare gi henne det. Føles best sånn :)

Det forandrer seg nok. :) Du har nok ei som krever mye nærhet, så da må hun jo bare få det. ;)

Og det perfekte tidspunktet er veldig vanskelig å vite når er, syns jeg. ;)
Absolutt! Føler meg som supermamma og har lyst til å løpe rundt for å gi high fives når jeg får det til ;)

Absolutt! Føler meg som supermamma og har lyst til å løpe rundt for å gi high fives når jeg får det til ;)

Jeg tror jeg oppdaget det øyeblikket igår kveld, for da la jeg han våken i senga før han sovnet av seg selv! Han våknet etter 90 minutter for da ville han visst ha mat. Ammet, og la han våken i senga på nytt. Og da skjedde det igjen! :o Da hadde han pratet og kost seg i mitt selskap før han plutselig fikk sånn leppe som tilsa at han kom til å gråte. Pakket han inn og ga han smokk og kos. Meget spent om det skjer i kveld og. ;)

Back
Topp