Soving

Siste dagene har jeg sovet helt forferdelig!! Ikke fordi det er ubehagelig.. vet ikke hvorfor. Ligger å vrir meg, men ligger godt halvveis på magen! I dag har jeg bestemt meg for å finne frem BBHUGME fra forrige gang,

og helt seriøst om noen vurderer så KJØP! Jeg sov så godt etter jeg kjøpte denne!
 
Forgje svangerskap sov jeg kun på høyre side.. Var det eneste bekjent tillot. Aldri hvert noe problem
 
En liten oppdatering fra meg:
Har nå testet ut bbhugme gravidpute de siste nettene. Helt fantastisk! :happy093

Det har ikke vært behagelig for meg å ligge på siden på årevis. Nå får jeg til innsovning på siden helt uten vondter. Jeg våkner fremdeles på ryggen iblant, men antar at jeg sover mye på siden. Jeg er kjempeoverrasket over at den funker bra.
 
Jeg sover på venstre side med bbhugme, men må over på ryggen ganske ofte. Bekkenet klarer ikke for lenge i en stilling
 
Sover kjempegodt fra i 22-tiden til i 2-tiden, så ligger jeg og vrir meg til 4-5 tiden før jeg står opp i 6-7-tiden. Sliter. Foretrakk alltid å sove på rygg, men nå går ikke det, blir rett og slett kvalm, så må ligge på siden. Men føles som at siden - spesielt langs låret - lammes når jeg ligger så lenge på den ene siden.

Hvordan bruker dere bbhugme? Noen gode sovestillinger? Bare mellom beina liksom? Har også denne.
 
Jeg klarer meg ikke uten min BB hugme! Den gjør at jeg kan sove i de fleste stillinger ❤️
 
Hei,
Hvordan sover dere? Jeg er 20+5 og klarer ikke finne en god stilling på natten. Jordmor sa jeg måtte prøve å unngå å sove på rygg eller høyre side, da er venstre side igjen jeg må ærlig innrømme at en hel natt på en side er grusomt vondt, så jeg har latt meg selv sove på ryggen innimellom uten å kjent ubehag som svimmel eller kvalm. Hva gjør dere?

Jeg sover alltid på ryggen, men det ble fort ubehagelig samt at jeg har lest at man ikke bør gjøre det. Kjøpte derfor en bbhugme som har vært i bruk hver natt siden jeg kjøpte den. Kjøpte den brukt for 350 kr av ei venninne og den er blitt gull verdt for nattesøvnen :)
 
Sover kjempegodt fra i 22-tiden til i 2-tiden, så ligger jeg og vrir meg til 4-5 tiden før jeg står opp i 6-7-tiden. Sliter. Foretrakk alltid å sove på rygg, men nå går ikke det, blir rett og slett kvalm, så må ligge på siden. Men føles som at siden - spesielt langs låret - lammes når jeg ligger så lenge på den ene siden.

Hvordan bruker dere bbhugme? Noen gode sovestillinger? Bare mellom beina liksom? Har også denne.

Jeg har den mellom beina samt oppovet mot magen slik at magen kan hvile på den :)
 
Hei.

Jordmor på sykehuset sa jg kunne sove omtendt som jeg ville, men måtte lytte til kroppen og babyen. Hun nevnte ikke ryggen, men jeg spurte mer om å ligge på magen akkurat da. Men jeg vet at det ikke er bra å sove på ryggen, så unngår å sovne på ryggen, men jeg sover på begge sider. Jeg snur meg hele natta igjennom da, så har veldig urolig søvn, men føler jeg har fått sove det jeg trenger. Jeg har begynt å legge meg med en hjemmelaga risvarmepose jeg varmer i mikro. Denne har jeg over hoftene/halebein, og gjerne bretta ned på det øverste låret. Etter jeg starta med det, sover jeg mye bedre.

Dette er 3. svangerskapet, og jeg tenkte ikke veldig mye på dette de to andre gangene. Og det gikk jo bra. Nå er jeg i uke 24+3.

Masse lykke til, søvn er jo så viktig ❤
 
Back
Topp