Soving

Jeg kan lett sove 12-14 timer i helgene etter at jeg ble gravid. Legger meg tidligere enn før også da. Har ingen barn. Våkner bare litt i løpet av natten for å drikke vann/gå på do.
Jeg ser den. Eller våkner av sult og do besøk hehe. Også er det bare rett i senga
 
Sover mye mer nå enn jeg pleier :p
 
Sover litt lite, føler jeg er på underskudd søvnmessig. Det er nok fordi småtten min ikke sover natten gjennom. Han våkner 2-3 gg hver natt og drikker melk 1-2 gg. Legger meg tidlig og står opp tidlig, men det blir vanligvis bare 6 t til sammen. skulle vært minst 8 kjenner jeg.

Blir det av og til da, siden mannen min er så flink å ta sin del av nattevåk ( når han ikke har jobb da førstås :). Den som jobber må få sove nok.)
 
Jøss! Skal si dere sover :-D Legger meg kl 22 og står opp 5.30.

Følte meg litt utafor her med all sovingen selv *ler*
Du har vel kanskje barn fra før?
Jeg står bare dessverre opp tidlig *ler* er a-menneske og graviditeten har ikke forandret på dette....
 
Jeg legger meg ca kl 2300, og har første alarm på 09:30, står gjerne ikke opp før 10:30... skulle gjerne sovet enda lengre :D
 
Jeg kunne trengt å sove 10-12 timer om natten, men har en gutt på 15 mnd som gjerne vekker meg en gang i timen om natten.. føler meg heldig om jeg får 3 timer sammenhengende søvn :p
 
Jeg sover rundt 7 timer om natten, og slapper av/sover på sofaen mens barna ser barnetv. På det tidspunktet er jeg heelt gåen.
 
Oi ,er det fordi du blir vekket av andre eller klarer du ikke sove så lenge? Jeg lenge meg sent altså 1-2 tiden og våkner 12 eller 1 om jeg ikke orker 12 hehe
Jeg driver en barnehage og vi har oppe fra 6.00-17.00 så må nok pent være på plass ved åpningtid ;-)
 
Når jeg har fri fra jobb kan jeg sove 8-10 timer. På hverdager derimot blir det bare 6-7 timer. Men da er jeg dødstrøtt når jeg kommer fra jobb og må ofte ta en liten lur på sofaen :)
 
Jeg innbilte meg at jeg sov mye, fordi jeg sover langt utpå dagen. Men det er jo fordi kvalmen holder meg våken, og jeg gjerne ikke sovner før kl 05. Så litt usikker der, men jeg ligger ihvertfall mye :p
 
Legger meg ca 19:30, står opp ca 5:30, men er oppe en del med lillemann ila natta. Når han blir frisk nok til å gå i BHG regner jeg med noen timer søvn på dagtid også! :)
 
Jeg sovner somregel på sofaen en liten halvtime etter at sistemann av ungene er lagt klokka 21.. og da sover jeg til klokka 7 på hverdager og til 9-10 i helgene.. Har bare store barn som klarer seg selv på helgemorgenene :D
 
Back
Topp