Soving

Firstimemother

Forelsket i forumet
Hvor lenge sover dere når dere ikke jobber? Jeg har ingen barn som vekker meg så jeg klarer å sove over 8t faktisk synes det er for mye (?). Hhhh sovemaskin her
 
Sov vel 12 timer i natt:p Er trøttere og sover veldig mye lengre nå enn tidligere. Er vant til 8 timer minimum i helger og hverdag.
 
Må ha minimum 8 timer hver natt nå. Gjerne 10 timer.. legger meg senest kl 21.30 hver kveld.
 
I går var jeg på jobb, kom hjem rundt fire. Prata litt med samboer, tok meg en powernap klokka 5. Våkna klokka 11, la meg klokka 3 og sto opp 13:00. Trøtt ja :D hahaha
 
11-12 timer om natten og etpar timer kvil på dagen, er helt utmattet hele tiden... gleder meg til det blir bedre rundt uke 12...
 
6-7t :) altfor dårlig på å legge meg tidlig, står opp tidlig på jobb og de gangene jeg har fri/seinvakt sørger minstefrøkna for at jeg står opp omtrent som når jeg skal på tidligvakt uansett :p
 
Har en liten en på 1,5 år, så sover ikke så mye som jeg trenger. I hverdagen sover jeg gjerne 6,5 timer og er helt utrolig trøtt! I helgene er mannen snill og tar småen, men jeg hører dem likevel godt fra soverommet og får ikke sovet mye lengre enn til syv... Er så trøøøøøøøøtt!!
 
Legger meg mellom 22 og 23, og står opp mellom 6-7. Så får faktisk en gi natt søvn (bortsett fra X antall turer på do:rolleyes:) også sovner jeg noen ganger med en gang mannen kommer hjem eller når den lille sover. Er hjemme i permisjon med en liten tass på 8 måneder:happy:
 
Jeg kan lett sove 12-14 timer i helgene etter at jeg ble gravid. Legger meg tidligere enn før også da. Har ingen barn. Våkner bare litt i løpet av natten for å drikke vann/gå på do.
 
Back
Topp