Mirmir2611
Flørter med forumet
Prøver igjen. Som jeg skrev over er det du som bestemmer. Ikke la henne ta over, da blir det værre å ta igjen hvis du tillater mer en du er bekvem med, og det kan gå utover forholdet deres. Har ei slik svigermor og svigerinne jeg. De var ekstreme med førstemann. Fikk ikke røre datra min når de var der. Fikk knapt "låne" henne til amming. Fikk sjokk og de de ga kattn i hva jeg ville og mente. Null respekt. Og det er særdeles anstrengt nå fordi jeg sa ifra etterhvert. Men hvis de ikke tåler at jeg som mor har siste ordet, så må de bare surmule i så mange år de vil. Kjenner du at det ikke er greit, så si ifra. Klem
Har blitt flinkere til å si ifra. Bryr meg ikke så mye om hun blir sur. Syns det er bedre å si ifra nå flr det blir for sent. Og det går fint hittil. Hun ser litt "stygt" på meg når jeg sier noe, men føler jeg har mer kontroll nå. Mitt barn=mine regler. Kan ikke la andre bestemme nei vet hvordan det er når man så vidt får røre barnet sitt. Jeg ammer ikke og noen dager var det så ille at jeg bare fikk mate ham en gang om natten, da hun sov. Fikk aldri skifte på ham eller noe. Det var da jeg bestemte meg for at nok er nok. Glad jeg tok tiltak før det ble så for ille. Kjipt at dere har et anstrengt forhold, men skjønner deg veldig godt